A lánc dél-afrikai éttermeiben műanyag helyett kiterjesztett valóságra építő játékot adnak a menükhöz.
Ezelna Jones, a Burger King dél-afrikai marketingvezetője szerint az elsődleges cél a felesleges műanyagfelhasználás csökkentése volt, és ebben kapóra jöttek a digitális kor vívmányai. A Defend The King játékhoz először le kell tölteni az applikációt, majd a Junior Menü vásárlásakor az étteremben elhelyezett jelek segítségével lehet játszani.
A lépés kockázatosnak tűnhet, hiszen sokan a játékok miatt vásárolják a gyerekmenüket, de a fejlesztésben részt vevő BizAR Reality értékesítési és marketingvezetője, Richard Melvinszerint a technológiát jól ismerő, újdonságokat, friss izgalmakat kereső fiatal fogyasztók számára vonzó lehet az ajánlat, amely ráadásul a környezetükből sem szakítja ki őket teljesen.
(Forrás: Warc, screenshot: App Store)