A Mammutban, valamint a Westendben lévő üzletekben új vásárlótereket alakítottak ki az Apple termékek bemutatására.
Az Apple szigeteken Macbook, Macbook Air, Macbook Pro és iMac, illetve iPhone és iPadmodelleket próbálhatnak majd ki a vásárlók december 15-től. A Media Markt célja az új vásárlóterek kialakításával az, hogy a betérő ügyfelek számára a választást leegyszerűsítse, valamint a folyamatot is élményszerűbbé és kényelmesebbé tegye.
„A szigetekhez mindkét áruházban hozzárendeltünk egy-egy szakértő kollégát, akik az Apple termékek iránt érdeklődő vásárlókat segítik az eligazodásban. A kooperáció a márka jelenlétének erősítésére is szolgál a Media Markt áruházakban” – mondta el Mihók György, a Media Markt Mammut ügyvezetője.
Az új vásárlóterek kialakítása miatt a Media Markt jelentős forgalomra számít december 15-én, az áruházlánc ugyanis egyes Apple termékeket 20-30.000 forint kedvezménnyel kínál reggel nyolc órától a készlet erejéig. A megnövekedett terhelésre a személyzet létszámának növelésével készülnek.
„Egy ilyen népszerű világmárkával kapcsolatos ajánlat mindig rengeteg vásárlót vonz. A karácsonyi, kiemelt időszak ellenére ugyanakkor nem kell tülekedésre számítani, felkészültünk a rohamra” – tette hozzá Mihók György.