Friss, élettel teli és bájosan gömbölyű az ECOVER új arculata. A változás teljes körű volt: megújult a logó, a szlogen és a termékcsomagolás is.
Az öko tisztítószer- és mosószergyártó cég a dizájn tekintetében is törekszik az állandó megújulásra. Az új arculat a márkaigényekkel és a vásárlói elvárásokkal összhangban született. A rebranding egyik üzenete, hogy az öko, mint olyan, nem jelent egyet az unalmas szürkeséggel. Igenis lehet érdekes, izgalmas és figyelemfelhívó.
Az elvárások a következők voltak: az új arculat legyen érdekes, barátságos, letisztult, elgondolkodtató és újszerű a saját szegmensében. A vezérfonal alapján megszületett az új színvilág, formavilág. Vannak változások, de a folytonos koncepció alapjául szolgáló, természetből merített alapszínek megmaradtak.
Az új dizájn, logó, szlogen lassan mindenhol megjelenik. Először az online felületeken, majd a raktárkészlet lecserélődésével a vásárlók polcain is. A cég 5 országban, 13.000 válaszadó segítségével monitorozta az új arculat fogadtatását. A vélemények pozitívak, a fogadtatás jónak mondható.
(Forrás: Öko(szisz)téma blog)