„Alkatrészenként” érkező pizza és online jógaoktató tanfolyam

Hírek Kiemelt

Kreatív kampányokkal segíti a kis- és középvállalkozásokat a járvány idején az Extreme Net Digitális Kommunikációs Ügynökség. A budapesti iroda a Mandala jógastúdióknak segít a digitális átállásban, a miami iroda a pizza házhozszállítását forradalmasította, illetve annak kommunikációját segíti.

 

Az amerikai iroda – amit idén nyitott az ügynökség Miamiban – a Stanzione 87 olasz étterem és borbárnak segít a kommunikációban. A koronavírus okozta járványhelyzetre egy egészen újszerű megoldással álltak elő. Házhozszállításnál nem az elkészült pizzát szállítják ki a futárok, hanem annak összetevőit – tésztát, paradicsomszószt, mozzarellát, bazsalikomot és az egyéb extrákat – külön csomagolva, amit mindenki maga állíthat össze és süthet meg saját otthonában. A pizza doboz pedig a receptet tartalmazza. Így reflektálva arra a félelemre, hogy a vírus bárhol jelen lehet, illetve az utólag újra melegített pizza (amelyet javasolnak járványügyi szakemberek) veszít a minőségéből. A jelenlegi megoldással viszont mindig friss pizza készül, garantáltan vírusmentesített a sütés következtében és még egy remek közösségi program is a családok számára.

A kampány az Instagramon indult, egy tutorial videóval, amelyet az ügynökség kinti kollégái készítettek. A videó és a posztok bemutatták a pizzakészítés fortélyait és felhívták a figyelmet, hogy milyen taggel osszák meg az Instagramon az otthoni pizzasütés képeit. A kampány következtében az elmúlt két hétben több mint 1500-zal nőtt a követők száma, a kampány bekerült a helyi hírekbe és jelentősen megnőtt és folyamatosan növekszik a rendelések száma. Ezzel a nehéz helyzetbe került kisvállalkozásnak sikerült a már korábban megszokott működést megtartani és tovább fejlődni.

„Az ötlet nem csak azért sikeres, mert összehozza az otthon rekedt családokat a közös időtöltésen, a főzésen keresztül, de extra biztonságot is nyújt a járvány idején történő ételrendelésnél” – fogalmazta meg Józsa Ferenc, az ügynökség vezetője.

Itthon a járvány miatt nehéz helyzetbe került Mandala Jógastúdiókat támogatja az ügynökség a digitalizációban és az online átállásban, valamint egy charity kampányban. Elsőként a Mandala Jógastúdiók jógaóráinak online felületekre történő átterelése történt meg. Egy hét alatt sikerült megoldani, a stúdióvezetés és oktatók segítségének köszönhetően, hogy az online platformon használhatják a már meglévő bérleteiket a jógázók, támogatást nyújtva ezzel a stúdióknak, illetve az oktatóknak.

A Mandala Jógastúdiók a koronavírus miatti intézkedések idejére online oktatási felületükön mindenki számára ingyenesen hozzáférhetővé tették oktatóvideóikat és az élőben jelentkező jógaórákat. Ehhez egy támogatói kampány is indult, hogy a zárva tartást adományok formájában azzal az összeggel támogathassák a jógázók, amennyit egyébként is kifizetnének az órákért. Tehetik mindezt a már meglévő bérleteik felhasználásával, vagy online fizethető támogatójegyek vásárlásával. A közösségi felületeken minden nap ingyenesen, bárki számára nézhető órák vannak, egy háttér felületen pedig előre feltöltött gyakorlások és tanfolyamok.

A kampány második szakaszában a teljes oktatóképzés kerül digitális platformra. Ez egy jelentős üzletág a stúdiólánc működésében. A termek bezárása és a képzések leállítása gyakorlatilag megszűnést jelentette. Azonban az ingyenes óráknak és a közösség támogatásának, valamint bérlethasználatának köszönhetően az oktatók és a stúdiók is stabilizálódni tudtak. A teljes oktatási üzletág onlinera állítása pedig a szinte a normál üzletmenet visszatérését jelenti.

A már több mint egy évtizede működő ügynökség teljeskörű digitális palettát kínál ügyfelei számára a fejlesztéstől a kommunikációig. További kampányokról bővebb információ az ügynökség megújult honlapján található. Az ügynökség hamarosan egy pályázatot is hirdet KKV-k számára, amelynek keretében újabb cégek online kampányait és digitális átállását segítik.

SOCIAL MEDIA