A megfelelő karácsonyi ajándék kiválasztása sokak számára okoz nehézséget, a Vodafone ezért legújabb kezdeményezésével idén a bizonytalankodók segítségére siet. Az ünnepi készülődés időszakában a budapesti bevásárlóközpontokban, valamint nyolc vidéki nagyvárosban található márkaüzletében különleges ajándék tanácsadó szolgáltatással igyekszik megkönnyíteni a vásárlók életét.
A személyre szabottság jegyében idén karácsonykor izgalmas újítással állt elő a Vodafone: tizenöt kijelölt üzletében teljes munkaidőben „dolgozó”, karácsonyi ajándékötletekre specializálódott tanácsadót alkalmaz. A Vodafone ajándék-tanácsadója, Alíz feladata, hogy személyre szabottan segítsen kiválasztani a legmegfelelőbb ajándékot a betérő ügyfelek számára.
A professzionális munkaerő különlegessége, hogy nem élő személyről van szó, hanem egy kislány nevében kommunikáló virtuális asszisztensről. A kijelölt Vodafone üzletekbe belépve a vásárlók egy interaktív LCD-kijelzőn keresztül léphetnek kapcsolatba Alízzal, a Vodafone reklámjaiból ismerős cserfes kislánnyal, aki nagyjából egy perc konzultációt követően már javaslatot tud tenni egy személyre szabott ajándékra. A program a megajándékozni kívánt személy jellemző tulajdonságai, szokásai alapján javaslatot tesz, milyen ajándéknak örülne leginkább. Az ajándékok közül a legtöbb elérhető a Vodafone üzleteiben, így, ha megtetszik az ötlet, akár ott helyben meg is vásárolható. Ezzel az újítással a Vodafone újabb lépést tett afelé, hogy digitális megoldásokkal ügyfelei javát szolgálja.
A Vodafone virtuális karácsonyi tanácsadója illeszkedik a vállalat digitalizációs törekvéseihez, és egyre inkább teret nyernek az üzletekben a hétköznapi életet megkönnyítő digitális megoldások. Miskolci Katalin, a Vodafone Magyarország lakossági értékesítési és operációs vezérigazgató-helyettese elmondta: „Ügyfeleink részéről egyre nagyobb a nyitottság a digitális megoldások felé. Azt tapasztaljuk, hogy az újítások fogadtatásában a praktikus előnyök mellett az élmény is fontos szerepet játszik, ezért igyekszünk szerethető, emberi megoldásokkal kedveskedni ügyfeleinknek. Fontos céljaink közé tartozik, hogy egyre nagyobb mértékben építsünk digitális megoldásokra és ügyfeleinknek egyre kedvezőbb és innovatívabb szolgáltatásokat kínálhassunk a jövőben. Alíz, az ajándék-tanácsadónk ugyan még „gyerekcipőben jár”, bájosan tükrözi ezt a törekvésünket.”
Az ajándék tanácsadó szolgáltatás hét budapesti bevásárlóközpontban (Allee, WestEnd, Arena Mall, Duna Plaza, Pólus Center, Mammut, KÖKI Terminál), valamint nyolc vidéki nagyvárosban, Debrecenben, Győrben, Kecskeméten, Miskolcon, Nyíregyházán, Pécsett, Székesfehérváron és Szegeden érhető el.