Februártól Alberti Petra alakítja a Marquard Group Hungary portfoliójához tartozó minden márka tartalomstratégiáját. Az újonnan létrehozott tartalomigazgatói pozíció a digitálisan is hatalmas erőt képviselő JOY, InStyle, Runner’s World, valamint ÉVA magazinok mellett lefedi a Marquard Content Studiójának kiadványait is, így az Otthonok és Megoldások magazint és a Fradi magazinját is. Ez naponta több mint 1,5 millió oldalletöltést, évente mintegy 750.000 eladott magazint és 250.000 hírlevél feliratkozót jelent. Százezrek követik a médiacég egyéb platformjait, a podcastokat és a videós tartalmakat. A márkákhoz kötődő rendezvények – mint például a JOY-napok, vagy a Social Media Award – pedig megmozgatják a nagyközönséget és az influencereket egyaránt, lehetőséget adva a hazai és nemzetközi brandeknek a kiteljesedésre.
„A tartalomgyártás számomra mindig is az új lehetőségek felfedezéséről, új platformok meghódításáról és innovatív formátumok bevezetéséről szólt. Az olvasóink és az ügyfeleink számára is emlékezetes és szórakoztató, prémium megoldásokat készítünk minden nap. Örömömre szolgál, hogy ezeket a portfólió minden márkája esetén és a márkamagazinok között is kamatoztathatom, illetve a tudásmegosztást, tartalomfejlesztési stratégiákat együtt segíthetek megvalósítani, mindezt remek és kreatív szakemberekkel” – mondta Alberti Petra.
Alberti Petra (31) tizenkét éve csatlakozott a svájci médiacég, a Marquard csapatához, az utóbbi években a JOY és az InStyle főszerkesztőjeként tevékenykedett, korábban pedig a kiadó digitális főszerkesztője és tartalomfejlesztési vezetője volt. Petra a hazai divatmárkák népszerűsítésének elkötelezett híve, kampányainak fókuszában a fenntarthatóság és a sokszínűség áll. Nevéhez olyan projektek kötődnek, mint például az InStyle társadalmi szemléletformáló kezdeményezései (#képesvagyok és #ígyvagyokjól kampányok), valamint 2020-ban megalapította a ma már 420 ezer főt számláló #vegyélhazait közösséget. Az évek során a szakember részt vállalt a tartalmi innovációk kialakításában szinte az összes márkánál.
Az új tartalomigazgató továbbra is a JOY és az InStyle magazinok főszerkesztője marad. A lapkészítés menetrendje nem változik, a bővülő szerkesztőségek irányítása a főszerkesztők hatásköréhez tartozik. A tartalomigazgató átlátja a portfolió teljes content oldalát, felügyeli a standardok betartását, valamint erősíti a médiatermékek szinergiáinak összehangolását, hogy a partnerek teljeskörű szolgáltatásokat élvezzenek, és a Marquard brandjei is maximálisan erősítsék egymás potenciálját. Modern médiacégként a Marquard a 360 fokos tartalomszolgáltatásban hisz. Petra eddig is tevékenyen hozzájárult a márkák sikertörténetéhez, digitális szemléletmódú vezetőként folyamatosan bizonyítja, hogy képes egyszerre több brandet is felügyelni.