Air France: új profil és új kampány

Hírek

A légitársaság április 2-án új szlogennel, új reklámkampánnyal jelentkezik – egyszerre 12 ország prémium sajtójában promotálja az új irányt.

Tizenöt évvel a „Making the sky the best place on Earth” után az Air France által választott új szlogen – „France is in the Air” – a francia nyitottságot, nemzetköziséget képviseli és hangsúlyozza azokat az értékeket, amelyeket Franciaországgal azonosítanak: az életstílust, a francia szellemet, a luxusmárkákat és a Michelin-csillagos szakácsokat, akik nem csak Franciaországban, hanem a világ minden táján ismertek és elismertek.

A légitársaság neves művészeket kért fel a látványtervek elkészítésére. A nemzetközi BETC ügynökség által jegyzett új kampány 6 plakátja az Air France szolgáltatásait mutatja be: az A380-as kényelmét, az új La Premiére kabint, az új Business kabint, a minőségi gasztronómiát, a hálózatot és a SkyPriority-t (elsőbbségi hálózatok több mint 1000 reptéren). Ezt még másik 12 plakát egészíti ki, amely a légitársasággal elérhető emblematikus célállomásokat jeleníti meg, így például: Párizs, New York, Brazília, Kína, Japán, Afrika, Olaszország…

A kampány előkészítéséhez az Air France időt szánt arra, hogy meghallgassa ügyfeleit és munkatársait a különböző piacokon. Az új kampányt ezután független tesztelők próbálták ki Franciaországban, az Egyesült Államokban, Brazíliában és Elefántcsontparton. A tesztalanyok Air France és más légitársaságok utasai voltak, és üzleti vagy pihenési célból utaztak. Végül minőségi kutatások segítettek a megújulási folyamat tökéletesítésében.

A kampány a következő országokban indul: Franciaország, Németország, Egyesült Államok, Brazília, Kanada, Kína, Spanyolország, Olaszország, Japán, Oroszország, Szenegál és Svájc.

Az utazók a digitális stratégia középpontjában is

Március 17 óta az új szlogen az Instagramon a #franceisintheair hashtag-gel megtalálható. Március 28-án játékokon és versenyeken keresztül fedte fel a légitársaság a kampány vizuális elemeit a Facebookon, Twitteren, Instagramon, Pinteresten a rajongóknak és követőknek. Ehhez társul egy ügyfélszolgálat, amely 24/7 elérhető a közösségi média felületeken.

„2014 az Air France kereskedelmi térnyerésének éve, hiszen új piacokat hódít a termékeivel, szolgáltatásaival, új célállomásaival, a digitális szolgáltatások fejlesztésével, és a Mini árak bevezetésével. Az új kampány egy jelentős befektetés a márkánkba, és azt a célt szolgálja, hogy az eladásokat támogassa, a Transform 2015-ös tervünk részeként” – nyilatkozta Frédéric Gagey, az Air France elnök-vezérigazgatója.

 

SOCIAL MEDIA