A jelenlegi helyzetben sok kereskedő döntött üzlete zárva tartása mellett, akik pedig nyitva maradtak, gyakran küzdenek az alacsony forgalommal és a társadalmi távolságtartás miatt kialakult új fogyasztói igényekkel. Míg a vállalkozások mindegyike kénytelen egyedi kihívásokkal is szembenézni, az egyik kritikus döntés ma már mindenki számára megkerülhetetlen, ez pedig a digitális jelenlét szükségessége.
A világjárványnak köszönhetően a fogyasztók elsősorban a digitális megoldások felé fordulnak, és elvárják, hogy gyorsan és biztonságosan tudjanak keresni, vásárolni és megrendelni termékeket – mindezt otthonról, a társadalmi távolságtartás szabályait betartva. Ez az elmozdulás minden vállalkozás esetében megköveteli az üzleti modell újragondolását és a változó fogyasztói igényekhez való alkalmazkodást, mérettől függetlenül.
A digitális átalakulás kulcsfontosságú, de a „digitális jelenlét” nem feltétlenül jelenti egy teljes multimédiás weboldal felépítését, vagy a fizikai vállalkozás bezárásának kockázatát. Vannak megoldások, amelyek segítségével a vállalkozások gyorsan fejleszthetik vagy finomíthatják tapasztalataikat a digitális kereskedelem terén, akár van már megalapozott webes jelenlétük, akár nincs.
„CyberSource csapatunk alábbi tippjei az üzleti vállalkozások online jelenlétének elindításában és a már meglévő online jelenlét aktuális trendekhez való igazításában nyújthatnak segítséget” – írja a Visa közleménye.
- Digitális jelenlét létrehozása: Hozzon létre egy egyszerű weboldalt az ügyfelek eléréséhez! Számos kulcsrakész megoldás érhető el, de érdemes figyelni arra, hogy olyan weboldal-szolgáltatót válasszon, amely kompatibilis fizetési rendszerével, hogy könnyű legyen kialakítani az online fizetést.
- Használja ki az e-kereskedelem lehetőségeit: Hozza ki a legtöbbet üzleti weboldalából! Ha az eddig elsősorban marketing célokat szolgált, adjon hozzá e-kereskedelmi funkciókat, tegye elérhetővé az online fizetést.. Ez nem csak a meglévő ügyfelek elérésében segítheti vállalkozását, hanem megteremti a lehetőséget az országos, vagy akár világszintű terjeszkedésre is.
- Használja ki az alternatív digitális fizetési lehetőségeket:
- Digitális számlázás: Még a nagyobb kereskedőknek is kihívást jelenthetnek az ügyfelek telefonon feladott megrendelései, miközben az üzletek zárva vannak és a munkatársak otthonról dolgoznak. Egyszerű digitális számlázási megoldással az eladók e-mailben küldhetnek ki számlákat, amelyek egy linkre kattintva lehetővé teszik az ügyfelek számára az online fizetést és a termék későbbi átvételét, ami segít az eladónak gyorsabban megkapni a termék ellenértékét. Ez egy remek lehetőség a szolgáltatást nyújtó vállalkozások számára is – legyen szó készülékek javításáról vagy online közvetített jógaórákról.
- Virtuális terminál: Lehetővé teszi az eladók számára, hogy telefonon vegyenek fel rendelést, és azt online értékesítési ponton keresztül dolgozhassák fel.
- Mobil POS terminál: iOS és Android mPOS alkalmazás használata során elegendő a fizetendő összeget beírni, aláírás nem szükséges, ami ideális a mostani érintésmentes fizetési elvárások tükrében.
- Gondolja újra pénztári tapasztalatait: Azon vállalkozások számára, amelyek a fizikai üzletben vásárló ügyfelektől függenek, kritikus jelentőségű az ügyfelek és az alkalmazottak biztonságának megőrzése. A CyberSource Secure Acceptance Hosted Checkout elnevezésű biztonságos online fizetési megoldás felhasználásával egy autóipari szolgáltatási lánc lehetővé tette az ügyfelek számára, hogy a szolgáltatásokat helyben foglalják le és a telefonjukra küldött link segítségével fizessenek. Ezt az új, érintésmentes kereskedelmi élményt egy hét alatt integrálták szolgáltatásaikba, amely elősegítette az üzleti tevékenységek folytatását, növelte az ügyfelek elégedettségét és az alkalmazottak biztonságát.
- Fizessen most, vegye át később: A helyszíni átvétel és kiszállítás kialakítása kritikus jelentőségűvé vált a kis- és nagyméretű kereskedők számára egyaránt, mivel fenntartja a készletáramlást és a foglalkoztatást. A CyberSource e-kereskedelemi fizetési megoldásai lehetővé teszik a kereskedőknek, hogy érintésmentes helyszíni átvételt kínáljanak.
Még a legnagyobb vállalatoknak is segítségre van szükségük az erőforrások, eszközök és üzleti modellek új fogyasztói igényekhez és változó szokásokhoz való igazításában. Az egyik jelentős szupermarket lánc például a CyberSource csaláskezelő eszközét, a Decision Managert használja, hogy megakadályozza az alapvető fontosságú árucikkek tömeges felvásárlását. Az eszköz segítségével az üzletek korlátozhatják a legkeresettebb termékek, mint a WC-papír vagy a kézi tisztítószer megengedett vásárlási mennyiségét.
A Visa CyberSource platformja 360-fokos áttekintést nyújt az ügyfelek fizetési preferenciáiról, integrált digitális fizetési megoldásokat, csalás-felderítő eszközöket és még sok más lehetőséget kínál a vállalkozások számára. Ezek új, hatékony módon járulnak hozzá a megalapozottabb döntések meghozatalához, a bevételek növeléséhez és a fogyasztókkal való kapcsolatteremtéshez a fizetésekhez kapcsolódóan – legyen szó nemzetközi kiskereskedőről, helyi óvodáról vagy kertészeti láncról.
A CyberSource gateway szolgáltatás számos digitális fizetési és csaláskezelő eszközhöz ad hozzáférést, hogy segítséget nyújtson a digitális átalakulás néha kihívást jelentő feladatában, különösen egy olyan időszakban, amikor sok vállalkozás egyébként is rendkívül nagy terheket cipel.
Az egész világon látjuk, a vállalkozások ilyen jellegű átalakulását és alkalmazkodását, hogy alkalmazottaikat biztonságban tudják tartani, és az ügyfeleik is elégedettek maradjanak. A Visa CyberSource csapata rendelkezésre áll a megfelelő eszközök kiválasztásában és felállításában az egyes vállalkozások változó igényeinek gyors és egyszerű kiszolgálása érdekében. Változatos, együtt vagy önállóan is működő ajánlataival hatékony segítséget tud nyújtani a kereskedőknek az online működés megvalósításában, távoli fizetési megoldás felépítésében vagy új és egyedi csalási helyzetek kezelésében, hogy ők továbbra is az ügyfeleikre koncentrálhassanak.