A Vintage Beauty a negyedik legjobb európai kozmetikai márka

Hírek Kiemelt

Az idei Universal Beauty Awards-on számos nemzetközi brand több mint hétszáz terméke képviseltette magát, ahol arc- és testápolók, sminktermékek, hajápolási termékek és eszközök között keresték a legjobbakat. A magyar Vintage Beauty csapata négy termékével indult a versenyen, amelyek közül végül mindegyik díjnyertes is lett. Maga a Vintage Beauty márka pedig a legjobb európai beauty brand kategória negyedik helyét szerezte meg.

 

A Universal Beauty Awards egy olyan iparági elismerési program, amely a kozmetika területén elért kiválóságot és innovációt ünnepli. Ez a díjprogram olyan kiemelkedő termékeket, márkákat és szakembereket ismer el, akik jelentős mértékben hozzájárultak a szépségiparhoz. Az Angliából, Írországból, USA-ból, Ázsiából és további országokból versengő termékek között egy anonim, szakmai zsűri döntött, akik egy hosszas, több hónapon át tartó tesztelés után hirdették ki a nyerteseket. Az indulók között olyan elismert márkák is megmérettették magukat, mint az Avéne, a Clinical Skin, a Natasha Denona, a Skin Formulas és a Nu Skin Nutricentials, így hatalmas büszkeség, hogy a Szakonyi Eszter mesterkozmetikus és csapata által megalkotott termékek 2 arany, 1 ezüst és 1 „highly recommended”, azaz kiemelten ajánlott díjjal lettek gazdagabbak. BB krémjük lett a „Legjobb hidratáló fényvédelemmel” kategória első helyezettje, a Volumen 40+ krémjük pedig „Arany díjjal” lett gazdagabb a zsűri kiemelt választásának köszönhetően, melyet a több, mint 700 fős mezőnyből mindösszesen 8 termék kapott csak meg. Anti Aging 2.0 szérumuk a „Legjobb szérum” kategória második helyén ért célba, Volumen 40+ krémmaszkjuk pedig megkapta a „Legjobb feszesítő maszk” kategória különdíját, amelyet a zsűri „highly recommended”, azaz kiemelten ajánlott.

„A most elnyert díjak, továbbá a 4. „Best European Beauty Brand” érem valódi igazolás arra, hogy az elmúlt 10 évben szerzett közel 40 magyar és nemzetközi helyezésünk sikere, a világ és a piac által elénk görgetett nehézségek ellenére is folytatható kitartással, szívóssággal, elvhűséggel és rengeteg munkával! Ezért nem tudok elég hálás lenni csodálatos, kiváló kollégáimnak! Egyben azt is jelzi, hogy szakmai elveinket, amelyeket kissé talán különc módon a fősodorral szemben immáron 14 éve képviselünk a professzionális és lakossági arcápolási piacon, a világ kozmetikai piaca érti és értékeli. Elvünk, hogy elsősorban nem a bőrtípusokra, hanem a bőr sajátságos, egyéni tulajdonságaira, elváltozásaira kell reflektálnunk termékeinkkel. Jórészt bio alapanyagokból gyártott natúr termékeink sok tízezer ember számára jelentenek megoldást bőrproblémáik felszámolásában. Megtisztelő az ő életüket hasznosan segíteni termékeinkkel. A Universal Beauty Awards világverseny zsűritagjai törekvéseinket megértették, talán ezért kaphattuk az alábbi indoklást Best European Beauty Brand díjunk mellé: „A Vintage Beauty brandet, a minőségi összetevők és fenntarthatóság melletti elkötelezettsége, továbbá az egyéni bőrszükségletek átfogó megértése különbözteti meg abban az iparágban, amelyet gyakran a tömeg gyártott megoldások uralnak” – nyilatkozta Szakonyi Eszter (a nyitóképen).

 

SOCIAL MEDIA