Az Allianz Hungária Zrt. az utasbiztosítás témájú online kampányainak kreatív tervezésére, valamint a kampányokhoz kapcsolódó digitális megoldásokra írt ki nyílt tendert. A pályázaton részt vevő négy ügynökség közül a Vermis nyerte el a vállalat megbízását.
A pályázatot benyújtó ügynökségeknek az éves, átfogó edukációs stratégia kidolgozása mellett a fiatal korosztály megszólítására, a 30 év alatti ügyfelek arányának növelésére kellett bemutatniuk megoldásokat.
A tendert a Vermis Production digitális ügynökség nyerte. A nyertes ügynökség kommunikációs stratégiája egy provokatív megközelítésű üzenetre, valamint újszerű eszközök és csatornák bevezetésére épül.
A fokozódó vírushelyzet hatására a feladat a tenderidőszakot követően néhány ponton módosult. A nyertes ügynökség részéről megfelelő kreativitást és rugalmasságot igényelt a változásokhoz való gyors alkalmazkodás.
A tendert sikeresen teljesítő Vermis 2020 májusától dolgozik az Allianz Hungária Zrt. digitális kampányain.