Ezért a KÉPEZŐ Galéria az Art is Business-szel együttműködve keres válaszokat az új jelenségekkel – ESG, employer branding, elfogadás és befogadás, vállalati branding, innováció és reziliencia – kapcsolatban felmerülő kérdésekre. Az októberben induló hat alkalmas képzést különösen ajánlják cégvezetőknek, valamint HR, marketing és kommunikációs szakembereknek.
A képzés egyes alkalmai során olyan témakörök kerülnek terítékre művészeti szemszögből, mint az ESG, employer branding, kreativitás és innováció, befogadás és elfogadás, a jövőképesség és reziliencia, illetve a brandépítés. Az előadások mindegyikén vállalati topvezetők mellett a művészeti élet meghatározó szereplői segítenek a témákban való elmerülésben.
Az ESG témakörében olyan szakemberek osztják meg tapasztalataikat a képzés résztvevőivel, mint Feuertag Ottó, ESG szakértő, Well minősítési rendszer bevezető; Winkler Nóra, művészeti író, az Artmagazin alapítója és Salgó András, a BMW Group Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A művészet employer branding kapcsán jól alkalmazható művészeti gyakorlatairól Martos Gábor, művészeti író, Szabó Balázs, a CIB Bank vezérigazgató-helyettese és Topor Tünde, művészettörténész, az Artmagazin főszerkesztője mesél.
Dr. Szalay Zsolt, egyetemi docens, a BME Gépjárműtechnológia Tanszék vezetője és Bán Blanka, művészettörténész a kreativitás és innováció szempontjából vizsgálják meg, milyen összefüggés van a művészet, a nyitottság, a kreativitás és az innováció között. Ehhez kapcsolódik a képzés következő témaköre, amely a befogadást és elfogadást helyezi a középpontba. Illés Zsuzsanna, a KPMG Global Services igazgatója és Somogyi Hajnalka, művészettörténész, kurátor, az OFF Biennálé vezetője beszélnek arról, hogy a környezetünk mássághoz és sokféleséghez való pozitív hozzáállása milyen hatást gyakorol ránk, az üzleti megfontolásainkra, a művészeti témákra.
Márton Katalin, a HR Solutions Agency alapítója, vezetője és Kovács Krisztina, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem rektori kabinetfőnöke (a nyitóképen) az ellenálló-képességet, rezilianciát fókuszba helyező készségek fejlesztésére irányuló lehetőségeket szemlézik majd, illetve szó lesz arról is, minek köszönhető, hogy Jeff Koons sokak által giccsesnek tartott csillogó szobrai sok millió dollárért kelnek el, hogy vajon a Coca-Cola vagy az Apple brand a mögötte lévő termék egyedi minőségétől vagy a marketingnek köszönhetően vált ismertté és sikeressé világszerte. Arról, hogy mitől lesz a vállalat vagy művész által felépített brand sikeres Benyovszky-Szűcs Domonkos, képzőművész és Liptay Gabriella, a KPMG marketing és kommunikációs igazgatója osztja meg tapasztalatait a résztvevőkkel.