Tej újratöltve! Road Show indította az Agrármarketing Centrum „Tej! Szívvel-lélekkel!” kampányát
A minőségi tejtermékek népszerűsítését célzó marketingkampány a Földművelésügyi Minisztérium (FM), az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Tej Terméktanács együttműködésében, a tej és a tejtermékek jótékony hatásával ismerteti meg a gyerekeket egy edukációs jellegű, mozgó roadshow keretében. Az útjára indított „Tejkamion” – a tavaszi tejkampány részeként – 30 helyszínen, 4500 diákkal osztja meg a tej- és
tejtermékfogyasztás pozitív hatásait, illetve az egészségtudatos táplálkozás előnyeit. A kampány során írott sajtóban és online híranyagokkal és tájékoztató tényadatokra épülő cikkekkel egyaránt találkozhat a közönség. A rádiókban elhangzó reklámspotok és interjúk mellett televíziós műsorokban és city light felületeken egyaránt találkozhatunk majd a Tej! Szívvel-lélekkel! kampány elemeivel.
Az idei kampány célja a fogyasztói tudatosság erősítése, a minőségi, tehéntejből készített termékek (tej, vaj, túró, tejföl, joghurt, kefir, kakaós tej, sajt) előnyeinek megismertetése, a lakosság pontos tájékoztatása.
A Tej Terméktanács 2017-2018. évi közösségi marketing kampányát fiatal olimpikonok és sportoló példaképek,
mint a „Tej nagykövetei” támogatják. Az olimpiai bronzérmes, ötszörös Európa-bajnok, rövid pályás Európa-bajnok, világbajnoki bronzérmes magyar úszónő Kapás Boglárka, az olimpiai és Európa-bajnoki bronzérmes, ifjúsági olimpiai bajnok úszó Kenderesi Tamás és a magyar labdarúgó válogatottban középpályás Nagy Ádám egyaránt a tejfogyasztásra ösztönzi a fiatalságot.
A tej szervezetünk első számú kalciumforrása. A tejben optimális, jól emészthető formában van jelen a fehérje, a tejzsír, a tejcukor és a kalcium hasznosulásához szükséges D-vitamin. Jelentős A-, B1-, B2- és B12-vitaminforrás, de a foszfor, a magnézium és a cink is megtalálható benne.
Mivel a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének (MDOSZ) adatai alapján a 4-10 éves gyermekek 35%-a hazánkban kritikus határérték alatti mennyiségben fogyaszt a csontfejlődéshez nélkülözhetetlen kalciumot, a promóció egyaránt törekszik a gyerekek és szüleik elérésére, a csontritkulás kapcsán veszélyeztetett idősebb generáció, továbbá az egészségtudatos étkezés, tudatos életmód iránt nyitott lakosság megszólítására.
Miért érdemes tejszív logóval ellátott terméket választani?
A Tejszív védjegy a csomagoláson garantálja, hogy az adott tejtermék eléri, sőt ‒ egy vagy több paraméter esetében ‒ akár még meg is haladja a hatályos élelmiszer-szabályozásban foglalt rendkívül fontos kritériumokat. A tejtermelő gazdák és a tej feldolgozásával foglalkozó szakemberek szívvel-lélekkel munkálkodnak azon, hogy az általuk előállított tejtermékek a legmagasabb minőségi elvárásoknak is megfeleljenek, biztonsággal fogyaszthatóak, ízletesek legyenek és a kíméletes technológiáknak köszönhetően megőrizzék értékes összetevőiket.
A Tejkamion a következő városokat érintette:
Abony, Átány, Bicske, Diósd, Gödöllő, Gyenesdiás, Hajdúdorog, Kazincbarcika, Kecskemét, Kiskunfélegyháza, Kömlő, Mórahalom, Nyíregyháza, Polgár, Tiszanána, Újfehértó és Paks. A héten Hódmezővásárhelyen tartózkodó tejkamion iskolai színtérre jövő héten megy majd.