Dél-Korea legrégebbi autógyártója számára nem ismeretlen a sportszponzoráció. Az ETO patronálásával mostantól nem csak a lovassport, de a futball világában is jelen lesz.
„Fontosnak tartjuk, hogy ne csak márkakommunikációt folytassunk, hanem a célközönségünk számára fontos egyéb területeken is képviseltessük magunkat. Így egyértelmű volt, hogy a Pulai Lovasparkkal kötött együttműködésünk után a magyarok egy másik kedvenc sportágát, a focit vesszük pártfogásunkba” – mondta Horváth Patrik, a SsangYong marketing managere arról, hogy miért tartják fontosnak a sportágak szponzorációját. „Ahogy a nagy múltra visszatekintő dél-koreai márka is egyre nagyobb fejlődésen ment keresztül az elmúlt időszakban Magyarországon, úgy az ETO is a fejlődésre törekszik, küzd a feljebb jutásért, emiatt maximálisan tudunk azonosulni velük” – tette hozzá a szakember, hogy miért a győri futball klubot támogatják céljaik elérésében.
A SsangYong egy évre kötött támogatási együttműködést az ETO FC Győrrel, melynek keretében az autógyártó az ETO NB I-es női és NB II-es férfi labdarugócsapatát is segíti. A csapatok anyagi és erkölcsi támogatásán felül a szurkolókra is gondoltak: amellett, hogy a jövőben néhány meccsen a rajongók a márka modelljeivel személyesen is találkozhatnak, közös nyereményjátékokat is szerveznek a szurkolók számára.
„Bízunk benne, hogy a SsangYong Magyarország támogatása olyan további lendületet és fejlődést biztosít számunkra, amelynek köszönhetően magasabb célokat tűzhetünk ki magunk elé, és olyan kiemelkedő eredményeket célozhatunk meg, amelyek visszahozhatják az ETO régi fényét” – osztotta meg gondolatait a partnerség kapcsán Granát Gábor, az ETO FC Győr marketing vezetője. Elmondása szerint „az együttműködés ezen felül egyfajta elismerés is a klub számára, ami erős motivációt jelent a csapatainknak, hogy minél jobban teljesítsenek”.