A spanyol Király Kupában is debütál a díjnyertes magyar sporttech megoldás

Hírek

A magyar fejlesztésű, díjnyertes digitális sporttechnológiai megoldásnak köszönhetően már a spanyol labdarúgókupa — hivatalos nevén Copa del Rey — 2021/22-es évadja során lehetővé válik a virtuális szurkolás az SD Ponferradina rajongói számára. Az alkalmazáson és weblinken keresztül akár az érdeklődő magyar szurkolók is beküldhetik szelfijeiket és személyes üzeneteiket, hogy távolról támogassák a csapat játékosait.

 

VIP szurkolói élmény a Ponferradina rajongóknak

A szolgáltatás először a Ponferradina és az RCD Espanyol de Barcelona csapatok közötti, január 4-én 21:00-kor kezdődő mérkőzésen lesz elérhető. Az esemény egy hosszútávú együttműködés kezdete: nemcsak ezen az összecsapáson, hanem a Ponferradina további hazai bajnoki meccsein is használhatják az alkalmazást a rajongók. Az applikáción vagy weblinken keresztül beküldött képek a stadion óriáskivetítőjén jelennek majd meg egy „VIP szelfi élmény” keretében. A képek a közösségi média oldalakon pár kattintással megoszthatók lesznek, ezzel is erősítve a szurkolók határokon túli kapcsolódását és az összetartozás élményét. Az új együttműködéssel a Seyu innovatív megoldása ismét rajongók ezrei számára biztosítja, hogy egyedülálló meccsélményben részesüljenek és közelebb kerüljenek kedvenc csapatukhoz.

 

A Seyu megoldása nemzetközi szinten is egyre népszerűbb

A Magyarországon már több mint 300 eseményen bizonyított (Telekom Veszprém, MOL Fehérvár FC, Újpest FC, DVSC) cég egyre aktívabb tevékenységet folytat a nemzetközi piacon, így Spanyolországban is. Többször működtek már együtt spanyol partnerekkel, ilyenek például a Leganés, Celta Vigo, Real Valladolid és Real Sociedad csapatai, de állandó az érdeklődés a többi európai topligás klubtól is.

 

A Seyu

A ‘Seyu – Együtt a győzelemért!’ egy olyan technológiai megoldás a sportrajongók számára, amely lehetőséget ad a kedvenc csapat vagy játékos motiválására a világ bármely pontjáról. A cég a partnerek már meglévő IT-infrastruktúráját használja annak érdekében, hogy a rajongók szerte a világon, egy moderált csatornán keresztül képeket posztolhassanak a stadionok LED felületeire és egyéb kivetítőire a mérkőzés ideje alatt, majd azokat azonnal megoszthassák a közösségi médiában.

 

SOCIAL MEDIA