A sós ropogtatnivalók továbbra is népszerűek a magyarok körében

Hírek

„Hogy mennyire jelentős a magyarok impulzus vásárlása azt jól mutatja, hogy míg külföldön inkább a nagy kiszerelések mennek a sós pálcikák, vagy a sós perecek terén, addig idehaza a ropi esetében kifejezetten a kicsi, 40-45 grammos kiszerelés nagyon népszerű” – hívta fel a figyelmet Konkoly László.

 

Hozzátette, hogy míg máshol nagyban tervezik a vásárlások nagy részét addig Magyarországon inkább az adott pillanatra, vagy alkalomra szeretnek bevásárolni az emberek. A kicsi kiszerelésű ropi mindemellett az iskolatáskában is igen népszerű „biztonsági tartozéknak” számít.

Érdekesség, hogy Magyarországon évente hozzávetőlegesen 4000-4500 tonna sós pálcikát gyártanak. „Ebbe a számba természetesen részünkről a saját márkás termékek is bele tartoznak” – tette hozzá Csipet Sós Pálcika és Perec Gyártó első embere. Kétség nem fér hozzá, a sós pálcika remek választás, hogy mindig rendelkezésre álljon valamilyen ropogtatni való, legyen szó kirándulásról, utazásról, családi, vagy baráti összejövetelről.

Távolabbi perspektívában nézve a magyar piacot elmondható, hogy a ropi mellett a burgonyából készült chips-ek, a liszt alapú nassolnivalók, mint a crakerek, valamint az extrudált kukoricából készült sós ropogtatnivalók, valamint az olajos magvak számítanak népszerűnek. A bio alapanyagokból készülő sós nassolnivalók viszont még nem tesznek ki jelentős mennyiséget a hazai piacon.

 

SOCIAL MEDIA