Magyarország egyik legdinamikusabb fejlődő drogéria-parfüméria brandje, a ROSSMANN három évtizedes hazai jelenléte alatt olyan támogató közeget épített fel, ami folyamatos gesztusokkal, tippekkel, trükkökkel támogatja célcsoportját a mindennapokban. Viszont a dinamikus piaci verseny és az árkommunikációs szabályozás miatt megújulására volt szüksége annak érdekében, hogy széles célcsoportját továbbra is hatékonyan szólíthassa meg.
Kampánycél
A megújulás érdekében a Rossmann egy olyan egyedi és buzzt generáló image kampány létrehozását tűzte ki célul, ami a legfrissebb brand kutatások alapján képes újrapozícionálni a márkát. És amivel a háztartás és egészség fókuszú családanyákat, a mainstream/friss kisbabás anyukákat és a trendi, fiatal nőket egyaránt képes megragadni.
Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken
A kampány teaser szakasza június 1-től indult el out of home anyagokon, majd ezt követte június 12-től egy megújult out of home kommunikáció és instore szakasz.
A TV és digitális kommunikáció augusztus 11-től indult a Rossmann új image spotjával.
Kreatív koncepció
A ROSSMANN által kínált termékek, szolgáltatások, akciók, fejlesztések a mindennapjaink szerves részét képezik. Ezért sokszor hajlamosak vagyunk drámaian megélni, ha ezek a dolgok éppen kifogynak, nincsenek kéznél vagy valamiért nem elérhetőek. De ilyenkor sem szabad elfelejtenünk, hogy nincs tragédia. Hiszen a ROSSMANN támogató közössége mellettünk áll, figyel ránk és gondoskodik arról, hogy együtt megoldjuk ezeket a kihívásokat.
A kampány fő üzenete: Hidd el, nincs tragédia! Hiszen itt vagyunk veled. Rossmann – Tudjuk mire vágysz!
Behind the scenes:
Alkotók listája
Ügyfél: ROSSMANN
Ügyvezető igazgató: Flórián László
Ügyvezető igazgató: Németh Kornél
Marketing Lead: Varga Anita Ágnes
Marketing Campaign Manager: Búza Laura
Ügynökség: feat.
Kreatívigazgató: Persely Tamás
Senior Art Director: Kovács Eszter
Art Director: Ibos Csaba
Copywriter: Oláh Viktória
Graphic Designer: Bakó Fanni
Motion Designer: Simon Tamás
CEO: Probáld Attila
Account Director: Csizmadia Bori
Account Trainee: Szente Hanna
Produkciós ház: 235
Head of Production – Dreissiger László
Producer / Gyártásvezető – Moór Valéria
Rendező – Lőrincz Nándor, Nagy Bálint – The Soup
Operatõr – Nagy Bálint
Kampányfotós – Galgóczi Németh Kristóf
Látványtervező – Takács Eszter
Vágó – Kővári Szabolcs
Felvételvezető – Nemes Anita
Produkciós koordinátor – Kovács Blanka
Rendezõasszisztens 1 – Lőrincz Tamás
Focus puller – Kovács Attila – ’Cica’
Fővilágosító – Pethő Kristóf
Key Grip – Mihalik László
Drone footage – Jankai Krisztián
Építészet – Honek András
Berendezés – Horn Bence, MiH
SFX – Horváth Róbert
Styling – Bognár Hajnalka
Sminkes – Fazekas Richárd, Frank Éva
Fodrász – Pásztor László
Casting – Karakter Casting, Visage Model
Colorist – Vándor Ádám
VFX – Besenyői Ádám
Narrátor – Györfi Laura
Sound Design – Kalotás Csaba
Werkfotó – Szikora Zsombor
Werkfilm – Csillag Márton, Hartyányi Krisztián
Technika, Rentál – Sparks