Tenderfolyamat során választotta ki legújabb médiaügynökségét a foodorát üzemeltető Delivery Hero Hungary Kft. A 2023. augusztus elején indult, Magyarországra vonatkozó tenderfolyamat során a pályázóknak TV- és közterületi médiastratégiát kellett kidolgozniuk az online ételrendelési portál számára.
A 2024. január 1-től két évre szóló együttműködés során a Publicis Groupe Hungary megbízása magában foglalja a médiastratégiát, a médiatervezést és a médiavásárlást, elsősorban a hagyományos médiacsatornákon. Az online médiát a foodora továbbra is házon belül kezeli.
“A tenderfolyamat során hamar kiderült, hogy az adatok iránti elhivatottságunk és rajongásunk egy nagyon fontos közös pont. Nekünk médiaügynökségként erről szólnak a mindennapjaink, ezért is készítettük a tenderanyagot egy olyan innovatív adatalapú stratégiai szemléletben, ami az üzleti növekedést állítja a médiatervezés központjába. Ez pedig jól összeillett a foodora elképzeléseivel is, úgyhogy nagyon izgatottan várjuk a közös munkát” – mondta Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officer-e.
Bár a mostani foodora tenderkiírás nem regionális volt, mégis érdekes, hogy – a tavaly elnyert Notino ügyfél után – újabb közös, párhuzamos tendersikert ért el ugyanazon ügyfélnél a Publicis Groupe magyar és cseh média csapata. A két team szoros együttműködésben segíti egymást a leghatékonyabb médiastratégiák megalkotásakor – írják.