Hét év után választott új ügynökséget az Egis, a meghívásos tenderen a Publicis Groupe Hungary nyert, így 2020. január 1-től az ügynökség látja el a vállalat médiatervezési és -vásárlási feladatait.
A meghívásos pályázaton összesen hatan indultak, közülük választották ki a Publicis Groupe Hungary-t, amely 2020. január 1-től látja el az Egis médiatervezési és -vásárlási feladatait. A pályázatokról komplex szempontrendszer alapján döntöttek, a kiválasztásban a médiastratégia játszott fontos szerepet. Bár az OTC üzletágban kiemelkedően fontos a TV szerepe, az elbírálásban fontos szempont volt az is, hogy minden más eszköz integrált használatára milyen javaslatot tettek a pályázók.
„2011-ben volt utoljára tender ezen a területen, de azt éreztük, hogy az elmúlt 7 évben jelentősen megváltoztak a piaci körülmények” – mondta el Dancza Dániel, az Egis OTC üzletág vezetője. „Szerettük volna megnézni, hogy a megváltozott hirdetői környezetben a pályázók milyen médiavásárlási stratégiai javaslatot tesznek, hogyan közelítik meg az OTC üzletág kommunikációját. Stratégiai partnert kerestünk és választottunk a tender során”.