A világ legnagyobb szemüveggyártója, az olasz Luxottica magyarországi PR-tenderét a PS:PRovocative nyerte.
Mostantól a PS:PRovocative kommunikálja a Bvlgari, a Dolce&Gabbana, az Emporio Armani, a Giorgio Armani, a Michael Kors, az Oakley, a Persol, a Polo, a Prada, a Ralph, a Ray-Ban, a Versace és a Vogue Eyewear szemüvegmárkákat.
A határozatlan időre szóló megbízás kiterjed a márkák sajtókommunikációjára, valamint a márkanagykövetek kiválasztására. Emellett a PS:PRovocative koordinálja a szponzorációkat és a PR-kampányokat is.
A szemüvegpiac 70 százalékát birtokló Luxottica zártkörű, meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget. A PS:PRovocative két hónappal ezelőtt a Starbuckskommunikációját nyerte el, az év elején pedig a Honor mobiltelefon-márkától kapott megbízást.