A Primark új partnerrel fejleszti kollégáinak a körkörös tervezéssel kapcsolatos képzését

Hírek

A Primark és a Circular Textiles Foundation új képzési programot indít annak érdekében, hogy új lehetőségeket teremtsenek a ruházati cikkek újrahasznosíthatóságának növelésére és a Primark termékfejlesztéssel foglalkozó csapatának a körforgásos elvek terén történő továbbképzésére.

 

Az új képzésben a Primark tervezői és termékcsapatai mellett kiválasztott beszállítók is részt vesznek, akik kategóriánként áttekintik a Primark ruháit, hogy megértsék, hogyan alkalmazhatóak rájuk a körforgásos elvek. A program révén megtanulják, hogyan érvényesíthetik a körforgásos tervezés alapelveit a különböző termékkategóriák esetében, a Primark megközelítését az egyes terméktípusok egyedi jellemzői alapján adaptálva. A CTF egy workshopsorozatot is tart majd, amelyek segítenek a körforgásos tervezés elméletét a gyakorlatba átültetni, és megmutatják a kollégáknak, hogyan tudják ezt a mindennapjaikba beilleszteni.

Nicholas Lambert, a Primark körforgásért felelős vezetője elmondta: “A Primarknál ez a következő lépés, hogy valóban elkezdjük a körforgásos tervezési elvek beépítését termékeink tervezésének és gyártásának alapjaiba. Csapataink már nagyon várják, hogy ezen a személyre szabott új képzésen keresztül csiszolhassák képességeiket, és megértsék, hogy hogyan alkalmazhatjuk ezt a tudást a tervezési folyamatainkban. Továbbra is arra akarjuk ösztönözni házon belüli tervezőinket és beszállítóinkat, hogy szórakoztató és innovatív módokat dolgozzanak ki, amelyekkel ruháinkat annál is magasabb szintre emelhetjük, mint amit vásárlóink eredetileg elvárhatnak tőlünk.” 

Tim Cross, a CTF alapítója hozzátette: “A tudásmegosztás kulcsfontosságú az iparág problémáinak gyors és széles körű kezeléséhez, és itt jön a képbe a Circular Textiles Foundation. Az újrahasznosíthatóság érdekében történő tervezést népszerűvé, és mindenki számára elérhetővé és hozzáférhetővé tesszük. Reméljük, hogy a Primarkkal együttműködve egy lépéssel közelebb kerülünk az egész iparágra kiterjedő változás ösztönzéséhez. Alig várjuk, hogy a Primark velünk tartson ezen az úton és közreműködjön az előrelépési lehetőségekben.”

 

SOCIAL MEDIA