A #PepsiChallenge keretében a fogyasztók áttervezhetik az üdítőital dobozát. A Twittert már meghódította a kezdeményezés.
A most induló „Live for Now” Design Challenge „világszerte arra bátorítja a fogyasztókat, hogy kilépjenek a komfortzónájukból és elfogadjanak egy új kihívást és lehetőséget. A design már régóta azok menedéke, akik mernek másként gondolkodni, ezért az első globális kihívásunk keretében éppen ezt a merész kreatív réteget szeretnénk közvetlenül megszólítani. Egyúttal magunkra is figyelünk és megpróbálunk a márkánkra is másként tekinteni. Az arculatunk legféltettebb darabját és leglátványosabb hordozóját, a Pepsi dobozát most a fogyasztók kezébe adjuk” – mondta a kezdeményezésről Kristin Patrick, a PepsiCo Global Beverage Brands senior alelnöke és marketingigazgatója.
A kihívást az elismert divattervező és kreatív igazgató, Nicola Formichetti vezeti, egyben ő is indítja el a Nicopanda emblémával ellátott kreációjával. Ezt követően a fogyasztók május 13-áig tölthetik fel alkotásaikat, melyeken a Pepsi-logó az egyetlen kötelezően változatlan elem.
A pályázatokat értékelő zsűriben Formichetti és a PepsiCo senior alelnöke és designért felelős igazgatója, Mauro Porcini mellett több nemzetközi kreatív szakember is helyet kap, köztük Karim Rashid designer és Franca Sozzani, a Vogue Italia főszerkesztője. A nyertes a PepsiCo New York-i Design & Innovációs Központjának csapatával dolgozhat majd együtt.
A nemzetközi Pepsi-nagyköveteket, hírességeket, divatházakat és sportolókat is bevonó kampányindítás hatására a #PepsiChallenge a Twitter első számú témájává vált világszerte. Az első megmérettetést az év során további nemzetközi és helyi kezdeményezések követik majd.