A nézők pénteken és vasárnap sem maradnak Az Árulók nélkül

Hírek

Szeptember 27-én 19:50-kor indul Az Árulók – Titkok a kastélyból című kibeszélőshow a PORT-on, amely Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban című műsor hátterébe, titkaiba enged betekintést, miközben felvonultatja a műsor szereplőit, készítőit is. Péntekenként és vasárnaponként a programportál stúdiójába érkeznek a hét kiesett játékosai, valamint olyan hozzáértők, akik a műsor aktuális tematikája mentén segítenek megérteni a játékmenetet.

 

A nagysikerű krimi-reality, Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban hétfőn a második évadával tért vissza az RTL képernyőjére. Huszonkét híresség küzd egymással három hétig egy Tudor-stílusú kastélyban, hogy túléljék a „gyilkosságsorozatot”, és megszerezzék az akár 20 millió forintos fődíjat. A cél: a rejtőzködő Árulók leleplezése, akik ártatlan társaik ellen fordulnak. A résztvevőknek mentális erőre és jókora taktikai érzékre is szükségük van ahhoz, hogy a végére járhassanak, ki kiben bízhat.

A széria hétfőtől csütörtökig 19:50-kor látható a tévéképernyőkön (és visszanézhető az RTL+ felületén), amelyet aztán pénteken és vasárnap ugyanebben az időpontban az új Az Árulók – Titkok a kastélyból show követ a PORT internetes oldalon. Ekkor a nézők betekintést nyerhetnek a műsor kulisszáiba, miközben a reality készítőivel, ikonikus szereplőivel és szakértőkkel elemzik a történéseket. Az első, szeptember 27-i adásba Nyári Gábor szenior kreatív producer és Vadon János műsorvezető, két nappal később pedig, szeptember 29-én Lakatos László humorista érkezik. A műsorvezető pedig az a Péter Dávid lesz.

„Ez az együttműködés mérföldkő a hazai médiában, hiszen eddig nem volt példa arra, hogy egy külsős digitális platform saját gyártású háttérműsort készítsen egy kereskedelmi csatorna zászlóshajós műsorához. Az Árulók – Titkok a kastélyból videocast-ot a PORT készíti házon belül, saját stúdióban, ugyanakkor az RTL szakembereivel együttműködve” – avatott be a részletekbe Molnár Barbara, a programportál kiadójának ügyvezetője, aki elárulta azt is, hogy ha a nézők megszeretik ezt a formátumot, akkor anyavállalatukkal, az Indamediával hosszabb távon is gondolkodnak majd hasonló műsorokban.

 

SOCIAL MEDIA