A napi folyadékbevitelt segítő termékek a SPAR új hűségakciójában

Hírek

A waterdrop márka innovatív üvegpalackjai, rozsdamentes acélkulacsai és microdrinkjei érhetőek el a SPAR legújabb, 2024. szeptember 29-ig tartó promóciójában.

 

„A különböző ajánlások szerint felnőtteknek legalább két liter, gyermekeknek pedig 1-1,5 liter folyadék elfogyasztása az év minden napján nagyon fontos lenne. Ez nem is annyira könnyű, hiszen hajlamosak vagyunk elfeledkezni a vízivásról, pedig szervezetünk számára ez olyan alapvető szükséglet, mint a levegővétel. A megfelelő folyadékbevitel növeli az energiaszintet és a koncentrációképességet, hozzájárul a jó közérzethez. A SPAR legújabb hűségpromóciója ezen a fontos területen ad praktikus és innovatív segítséget a waterdrop márka termékeivel” – ismertette Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

A waterdrop microdrink kivonatai a világ egyik legjobb italát, a tiszta vizet gyümölcsök és növények valódi ízével gazdagítják. Földünk különböző tájairól, kizárólag ellenőrzött termelőktől beszerzett, cukor- és tartósítószermentes gyümölcs- és növényi kivonatok egy különleges gyártási eljárással őrzik meg aromájukat. Egy ízesítő kockát kb. 0,5 liter vízzel elkeverve, kirobbanóan friss ízvilágú ital készíthető.

A SPAR hűségakciójában 11 termék közül választhatnak a vásárlók.

A pontgyűjtéshez 2024. szeptember 25-ig bármelyik SPAR, INTERSPAR, City SPAR, SPAR partner vagy SPAR market áruházban minden elköltött 1.000 forintjuk után 1 db hűségpontot kapnak a vásárlók, ezt a pontgyűjtő füzetbe ragasztva gyűjthetik. Ha összegyűlt 10 hűségpont, akkor megvásárolhatják a 11-féle waterdrop termék egyikét akár több mint 50 százalékos kedvezménnyel. A hűségpontok beváltása 2024. szeptember 29-ig lehetséges az árukészlet erejéig.

 

SOCIAL MEDIA