A Milka hosszú évek óta támogatja a Magyar Vöröskeresztet. A leginkább rászorulók megsegítése érdekében hazánk legkedveltebb csokoládémárkája az őszi promóciója nyertesei által megnyert ugyanazon összeget felajánlotta a humanitárius szervezetnek. A kampány során összegyűlt 1 900 000 forintot a Milka nevében Liptai Claudia adta át Kardos Istvánnak, a Magyar Vöröskereszt főigazgatójának. A Milka 2015-ben 10 millió forinttal támogatta a Magyar Vöröskereszt öt kiemelt tevékenységét, idén tavasszal pedig országszerte 8 tonnányi húsvéti édesség került a Milka jóvoltából a járványhelyzet miatt nehéz helyzetbe került családokhoz.
Liptai Claudia és a Milka együttműködése nem új keletű. Claudia gyermekkora óta igazi Milka-rajongó. Számos alkalommal csatlakozott már a Milka gyengédséget hirdető kampányaihoz, így a Mondelez székesfehérvári csokoládégyárában gyártott Milka Waves, valamint az ugyanitt készülő TUC és LU kekszes táblás csokoládék promócióihoz is.
„A Milka nekem több, mint csoki. Olyan emlékeket idéz fel bennem, amiket leginkább szeretek az életemben, a gyermekkor legjobb pillanatait. Amikor felhőtlenül átadhattam magam a semmi máshoz nem hasonlítható íznek. A Milka ott nyújt segítséget, ahol a legnagyobb szükség van rá. Ezért örömteli, hogy ebben a kampányban is részt vehettem, hiszen a csokoládé mellett a jótékonyság is főszerepet kapott” – mondta Liptai Claudia.
Az influencer együttműködés mellett, a promóció támogatásaként digitális és social media elemek, tévés megjelenések és in-store megoldások is a kampány részét képezték.