A 15. helyen szereplő prémium autómárka az előkelő besorolást többek között azzal érte el, hogy tartalommarketing stratégiájával a márkaépítésre fókuszálva az ügyfelekre helyezi a hangsúlyt.
Az 1996-ban alapított Brand Finance több ezer világmárkát értékelve és vizsgálva állítja össze listáját minden évben. A vezető független márkaértékelési és stratégiai tanácsadó a Mercedes-Benz kapcsán értékelésében kiemelte a márka fiatalabb vásárlók felé történő jelentős nyitását.
A német márka felismerte, hogy ezeknek a korosztályoknak az autóválasztását a social media felületek, valamint a word-of-mouth befolyásolják leginkább, így egy jóval személyesebb és könnyedebb márkamegközelítéssel szólítja meg őket – közölte portálunkkal a társaság – írják.
Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy a Brand Finance listáján a legelsők vagyunk az európai márkák között. A rangsor újabb lendületet ad abban, hogy a „Legjobbat vagy semmit” márkamottónkkal összhangban továbbra is a legnagyobb élményt nyújtsuk ügyfeleinknek. Ennek érdekében hazánkban is folyamatosan szélesítjük marketingaktivitásainkat az ATL és a BTL területén. Itthon is jelentős hangsúlyt fektetünk a fiatalabb generációk felé történő nyitásra, melyre jó példa, hogy a Sziget Fesztivál kiemelt szponzorai vagyunk – idézték Sztipichné Kozári Edina, a Mercedes-Benz Hungária Kft.marketing és PR-vezetője szavait.
Megjegyezték: az autómárka a hazai piacon is remekül teljesít: a Datahouse hivatalos adatai alapján 2017-ben is a Mercedes-Benz értékesítette a legtöbb prémium személygépjárművet Magyarországon – egészen pontosan 3223 darabot. A kishaszonjárművek értékesítése 82 százalékos, míg a truck üzletág 72 százalékos növekedést ért el 2016-hoz képest.