Kosaras Klaudia, az Atmedia jelenlegi kereskedelmi igazgatója az OMD médiaügynökség ugyancsak OMD (Országos Média Diákverseny) néven kiírt versenyének megnyerése után lett az ügynökség munkatársa, és 14 évig ott is maradt. Ebben a hosszú időszakban végigjárta az ügynökségi munka teljes ranglétráját, megismerte és gyakorolta az ügynökségi feladatkörök mindegyikét, majd e szép karrierív után 2019-ben átigazolt az Atmedia csapatába.
Röviden megbeszéljük, mi történt az Atmediánál az elmúlt négy évben. A multimédiás kereskedőház több szegmensben aktív, így beszélünk az online, a rádiós és – kiemelten – a televíziós piacról. Kitérünk olyan alapvetően fontos kérdésekre, mint az árképzés, a szezonális hatások, a nézettség, a piaci verseny. A saját tartalom gyártása reneszánszát éli a magyar tévés piacon, így óhatatlanul beszélnünk kell arról is, milyen hatással van ez az árak alakulására. Olcsó még a magyar piac?
Áttekintjük azt is, hogy működik egy televíziós kampány, attól kezdve, hogy az ügyfél megfogalmazza, mit szeretne elérni. Előkerülnek bizonyos televíziós alapfogalmak, mint a GRP meg a rating, igyekszünk ezek jelentését is megvilágítani a nem szakmabeliek számára.
Végül, de nem utolsó sorban beszélünk a 2023-as piaci kilátásokról is, hogyan alakulhat a gazdasági helyzet, a büdzsék, az infláció.
Hangoljatok este 8-kor a Jazzy rádióra!
A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.