Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary médiavezetője a Viasat3 televíziónál kezdte, de igen hamar médiaügynökségi munkára váltott. A Vivaki, Starcom, Publicis cégnevek mozgalmas pályára utalnak, de valójában ezek az ügynökségi márkák ugyanahhoz a cégcsoporthoz tartoznak.
Első témánk a reklám-, média-, digitális ügynökségek konvergenciája. Hányféle tevékenységet végez a Publicis jelenleg, és mit jelent az egycsatornás munkavégzés? Beszélünk arról, miért csökkenek a büdzsék a cégek árbevételéhez viszonyítva. Napjaink egyik trendje, hogy a büdzsék egyre nagyobb része megy az azonnali konverzióra. Márkaépítés vs performancia: indokolt a „vs” ? Valóban mindent felülír az azonnali konverzió igénye?
Megbeszéljük azt is, miért kell márkát építeni. Milyen összefüggés van a márka és üzleti eredményesség között? (A sales és a mktg nem két külön univerzum!)
Zárásképpen ránézünk a mai magyar piacra, ahol látszólag csak az ár számít… Mit hozhat a jövő? Merre tart az ügynökségi munka? Mit jelent a mindennapokban az AI, algoritmusok?
Hangoljatok este 8-kor a Jazzy rádióra!
A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.