Greifenstein Jakab korábban öt évig Londonban dolgozott digitális média területen. Miután utolsó munkahelyét, egy független ügynökséget felvásárolta a francia óriáscég, bekerült a Publicis csapatába.
Jelenleg a budapesti Publicis Performics márkáját irányítja. Mai beszélgetésünk apropója a 2025-ös AI Readiness Index, amit a PwC Magyarország készített a Publicis megbízásából. Mindenekelőtt tisztázzuk az alapokat: milyen céllal készült a kutatás, mekkora mintán, mely csoportra reprezentatív.
Röviden áttekintjük a kutatás főbb megállapításait: mi derült ki a magyarok felkészültségéről, mit tudnak a mesterséges intelligenciáról, mire használjak a munkában és magánéletben, melyek a népszerű programok? Kitérünk a generációs különbségekre, tisztázzuk, mi az az AI hangulatindex, milyen lehetőségeket és veszélyeket vallanak a felhasználók, és milyen félelmeik vannak, ha vannak.
Beszélünk arról is, mit hoz a jövő, merre tartanak a fejlesztések, milyen újdonságok jönnek, tudjuk-e kontrollálni a területet.
Hangoljatok este 8-kor a Jazzy rádióra!
A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.

