Mai vendégeink Hennelné dr. Komor Ildikó ügyvéd és Havasi Zoltán, a Wavemaker stratégiai igazgatója.
Amikor az ügyfél azzal kopogtat be az ügynökséghez, hogy márkastratégiát szeretne felépíteni, kinek a feladata a jogi kérdések tisztázása? Ezt a munkát ügynökségen belül kell(ene) megoldani, vagy külső szakértő bevonásával? Mit jelent a szakszerű védjegykutatás? Milyen szempontokat kell figyelembe venni, hogy a márkának a későbbiekben ne legyenek jogi problémái? Hány európai uniós és magyar védjegyet van egyáltalán? Ha tisztázták az alapkérdéseket, mit és hogyan érdemes védjegyként levédeni? Milyen szerepet kap az előkészítő munkában az edukáció? Legyünk óvatosak, a brandépítéshez nem elég önmagában az általános jogi szakvélemény és önmagában a reklámjogi szakvélemény sem!
Hangoljatok este 8-kor a Jazzy rádióra!
A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.