„A luxusiparban huszonöt év csak a kezdetet jelenti”

Hírek

A közép- és kelet-európai régióban működő ékszerüzletlánc, a TEILOR a 2023-as BRAND MINDS üzleti konferencián ünnepelte 25. évfordulóját. A cég ezen alkalomból a metaverzumba lépve megnyitotta virtuális üzletét az Xclusiverse-szel együttműködve.

 

A TEILOR története 25 évvel ezelőtt kezdődött egy Teilor (magyar fordításban hársfa) nevű utcában. A cég mára már öt országban tevékenykedik: Romániaban, Bulgáriaban, Lengyelországban, Magyarországon és a Cseh Köztársaságban.

„A luxusiparban a 25 év csak a kezdetet jelenti. A TEILOR egy román értékekkel rendelkező márka, amely egy álomból indult, és ide vezetett minket. Itt vagyunk, 25 évvel később, bátran és elszántan, készen arra, hogy új határokat és korlátokat lépjünk át” – emelte ki Florin Enache, a TEILOR alapítója.

A BRAND MINDS-en bemutatott videó-koncepciója a fiatalok tiszteletére épül. A Catrinel Marlonnal, a márka nemzetközi nagykövetével készült jeleneteket lenyűgöző ékszerek egészítették ki, amelyeket szintén kiállítottak az eseményen. Az elmúlt évek nemzetközi kampányainak felvételei, valamint a Cannes-i Filmfesztiválon és a Velencei Filmfesztiválon való jelenlét mind tükrözik az ékszerüzletlánc ambícióját és bátorságát – írják.

„Újraértelmeztük ezt a 25 évet. Ez a több mint két évtized a márka és a csapat számára ambíciót, vitalitást és folytonos újjászületést jelent. Megőrizzük fiatalos szellemünket, méghozzá a luxusiparban szerzett tapasztalattal, a projektek és a fejlődés energiájával. Idén, a BRAND MINDS-en, figyelmünket a közönségünk felé fordítottuk a jövő gondolatával: „Maradj fiatal!”, egy izgalmakkal teli kérés” – mondta Iulia Novac, a TEILOR márka- és kommunikációs vezetője.

A 25. évfordulóval a TEILOR a meglévő piacokon való jelenlétének megerősítésére összpontosít a következő év végéig – teszik hozzá.

 

SOCIAL MEDIA