A L’Oréal bionyomtatott bőrrel, GenAI tartalomlaborral és AI asszisztenssel hozza el a jövőt

Hírek

A Viva Tech-en egy figyelemre méltó bionyomtatott bőrtechnológiát mutatott be a L’Oréal, amely képes teljesen megváltoztatni a termékek tesztelését a jövőben. Emellett egy AI-alapú labort is létrehozott a vállalat az elmúlt évben, amely új megvilágításba helyezi a szépségápolási tartalmak készítését. Az intelligens szépségasszisztens vagy a fejlett bőrelemző pedig személyre szabott szépségápolást  nyújtanak. A Meta-val kötött stratégiai partnerség keretében pedig a L’Oréal tovább erősíti pozícióját a 3D, AR és AI szépségipari fejlesztések kutatásában.

 

„Szilárdan hiszünk abban, hogy a technológia kitolhatja a szépségápolás határait, és világszerte javíthatja az emberek életét. A fejlett diagnosztikával, a kiterjesztett szépségápolási szolgáltatásokkal, a GenAI asszisztensekkel, a GenAI-korszakban kibővített kreativitással és egyedülálló elektronikus eszközökkel úgy alakítjuk a jövő szépségét, hogy az még személyre szabottabb, inkluzívabb és felelősségteljesebb legyen” – mondta Barbara Lavernos, a L’Oréal Csoport kutatásért, innovációért és technológiáért felelős vezérigazgató-helyettese.

A biológia, a mechanika és az elektronika összefonódásával a L’Oréal még pontosabban modellezi a valódi, emberi bőr széleskörű változatosságát, beleértve az olyan bőrállapotokat, mint az ekcéma, a pattanások, valamint a barnulás és a gyógyulás képessége. A márka világszerte számos start-uppal és intézettel dolgozik együtt, hogy továbbfejlessze a rekonstruált bőrrel kapcsolatos technológiát.

A vállalat bemutatta a házon belüli GenAI Beauty Content Lab-ját,a CREAITECH-et, egy fejlett laboratóriumot, amely olyan eszközökkel rendelkezik, amelyek átalakítják a tartalomgyártást. A CREAITECH biztonságos térként szolgál a GenAI-alapú kísérletezéshez, s lehetővé teszi a L’Oréal számára, hogy 37 szépségápolási márkájánál szélesítse a márkához illeszkedő és lokalizált tartalmak létrehozását, és ezzel párhuzamosan biztosítsa marketingesei számára a kreatív technológiákkal kapcsolatos továbbképzést.

A vállalatcsoport partnerséget jelentett be a Meta-val és más vezető tartalomkészítőkkel is.

 

SOCIAL MEDIA