A LogMeIn brandet vált

Hírek Kiemelt

A LogMeIn, Inc. bejelentette, hogy nevét GoTo-ra változtatta, ezzel is kifejezésre juttatva elkötelezettségét, hogy az informatikai eszközöket bárhol, bármikor könnyen használhatóvá tegye. A GoTo bejelentése nem csupán egy új névről és logóról szól, mivel a vállalat egyszerűsített termékportfólióját is bemutatta, köztük egy applikációt és két zászlóshajónak számító terméket: a vadonatúj GoTo Resolve IT menedzsment- és támogatási alkalmazást, valamint a GoTo Connectet. A vállalat egyúttal egy új partnerprogram bevezetését is bejelentette, melynek célja, hogy lehetővé tegye globális partneri ökoszisztémája további növekedését.

 

A lépésre a vállalat 800 000 ügyfelétől, a meetingekbe, online kurzusokba és webinarokba bekapcsolódó több mint egymilliárd résztvevőtől és a GoTo távoli hozzáférést és támogatást biztosító eszközein létrejött félmilliárd kapcsolatból származó visszajelzések alapján került sor. „A bejelentésre a vállalat egy éven át tartó belső átalakítását követően kerül sor, melynek során jelentős erőforrásokat mozgósítottunk az innováció, az egységesítés és a globális piacra lépés területén. Míg az ebben az üzletágban működő legtöbb szolgáltató az úgynevezett one-point megoldásokra összpontosít, addig a GoTo az IT-menedzsementet, a támogatást és a kommunikációt egy korábban nem látott, újszerű megoldással egyetlen integrált applikációban egyesíti” – mondta Mike Kohlsdorf, a GoTo elnök-vezérigazgatója. „A GoTo és cégünk új portfóliója jobban kifejezésre juttatja célkitűzéseinket és a KKV-k iránti elkötelezettségünket. Pontosan tisztában vagyunk az előttük álló speciális kihívásokkal, és rendelkezünk azzal a céltudatossággal és erőforráskészlettel, melynek segítségével megoldhatjuk ezeket a problémás kérdéseket, és a korábbinál jobban kiszolgálhatjuk az ügyfeleink dinamikus munkakörnyezete által támasztott igényeket.”

A GoTo beindítása több egy egyszerű brandváltásnál, mivel a vállalat egyúttal bejelentett egy új applikációt is, amely egy felületen vonja össze a GoTo Resolve nevű új, támogatási és kommunikációs funkciókat egyesítő zászlóshajó alkalmazást és a szintén új és szintén zászlóshajónak számító, egységesített kommunikációt lehetővé tevő GoTo Connect alkalmazást. Az egymástól eltérő, de egymást kiegészítő informatikai igények kielégítésével e két terméket szorosan összekapcsolja a közös applikáció, az egységesített adminisztrációs rendszer és a konvergáló felhasználói élmény, ennek köszönhetően jelentősen egyszerűbbé válnak az IT-csapatok mindennapi teendői, a végfelhasználóknak pedig egyszerű, megbízható és intuitív felhasználói élményben lehet részük.

 

Egyetlen alkalmazásban egyesülnek a támogatási és a kommunikációs funkciók

  • Összevont, modern és intuitív admin-élmény mind a GoTo Connect, mind a GoTo Resolve számára
  • A támogatási és a kommunikációs funkciók integrálásának lehetősége, például: Ticketing- és helpdesk-feladatok a GoTo Connectben; Telefonos hozzáférés biztosítása a GoTo Resolve konzolnak; Automatikus hívási jegyzetek hozzáadása a támogatási ticketekhez.

„A GoTo egységesített és leegyszerűsített portfóliója pontosan összhangban van azzal, ahogyan a KKV-k a legszívesebben vásárolják és használják a cég termékeit. A Frost & Sullivan által elvégzett közvélemény-kutatásból egyértelműen kiderült, hogy a KKV-j jellemzően az integrált, könnyen használható és menedzselhető megoldásokat részesítik előnyben” – mondta Elka Popova, a Frost & Sullivan távmunkával foglalkozó alelnöke. „Az, hogy a cég felveszi a már népszerű GoTo brandet, még hatékonyabbá teszi portfóliójának pozícionálását a kommunkációs, közösmunka- és IT-megoldásaikat modernizálni szándékozó, különböző méretű vállalatok szemében.”

„Az elmúlt két év során vállalatunk számára a működés záloga volt, hogy dolgozóink a teljes mértékben távolról történő munkavégzés ellenére folyamatosan kapcsolatot tudjanak tartani egymással” – mondta Chris Vadala, a USA Volleyball tagsági szolgáltatásokat nyújtó részlegének vezetője. „Nagyrészt a GoTo által rendelkezésünkre bocsátott technológiának köszönhetően mindvégig képesek voltunk erre. A GoTo Connect révén munkatársaink földrajzi helyüktől függetlenül mindig, bárkivel kapcsolatban lehetnek és sikerrel végezhetik közös feladataikat.”

 

SOCIAL MEDIA