A Lidl tovább bővíti labdarúgó partnerségi portfólióját

Hírek

A 2026/27-es szezon végéig két UEFA klubverseny, az UEFA Európa-liga és az UEFA Konferencia Liga hivatalos támogató partnere lesz, lehetőséget teremtve ezzel az egészséges életmód, valamint a zöldség- és gyümölcsfogyasztás fontosságának hangsúlyozására. Az együttműködés keretében a vállalat Európa-szerte, köztük Magyarországon is folytatja Lidl Kids Team programját, ezzel több mint tizenkétezer gyermek számára biztosítva, hogy a mérkőzéseken játékoskísérőként vehessenek részt.

 

Az egészséges életmód és az egészséges táplálkozás népszerűsítésével párhuzamosan a profi és az amatőr sport támogatása is a Lidl hosszútávú elkötelezettségének fontos része. Európa egyik vezető élelmiszer-kiskereskedelmi lánca így örömmel jelenti be, hogy három évig az UEFA Európa-liga és az UEFA Konferencia Liga hivatalos támogató partnere lesz.

A vállalat számára kiemelten fontos a fogyasztók egészségének és kiegyensúlyozott táplálkozásának érdekében az egészséges élelmiszerek biztosítása. Ugyanakkor tisztában van azzal, hogy az egészséges életmód alapja a mindennapi mozgás és a sport Mivel az UEFA nagy labdarúgóversenyei a világ legnépszerűbb sporteseményei közé tartoznak, a Lidl az új labdarúgó partnerség révén minél több fogyasztót szeretne a mozgásra ösztönözni. A Lidl célja újabb sporttámogatói partnerségével továbbra is az, hogy a „We’re on your team” szlogen zászlaja alatt – hivatalos friss zöldség- és gyümölcsbeszállító partnerként – mozgásra és az egészséges életmódra inspirálja a szurkolókat. A Lidl így a TV-reklámoktól kezdve a stadionokban elhelyezett plakátokon át egészen a kereskedelmi megjelenésekig az aktív életmódot népszerűsíti majd. A vállalat ugyanakkor gondoskodik arról is, hogy az embereket közelebb hozza az UEFA égisze alá tartozó két eseményhez, valamint arról, hogy az egészséges és friss élelmiszerek a lehető legjobb árakon, mindenki számára elérhetők legyenek – írják.

 

Lidl Kids Team egész Európában

A bejelentett együttműködés révén harminc európai országban, köztük hazánkban is folytatódik a vállalat Lidl Kids Team programja. Az exkluzív kezdeményezés keretében a 2026/27-es szezonig 12.364, 6-10 éves kor közötti gyermek részesülhet abban az életreszóló élményben, hogy hivatalos játékoskísérővé váljon valamelyik nemzetközi futballmérkőzésen.

Ezzel párhuzamosan a Lidl a továbbiakban is lehetőséget biztosít alkalmazottai és a vásárlói számára is, hogy jegyeket nyerjenek a mérkőzésekre, így hozva közelebb mindenkit az UEFA Európa-liga és az UEFA Konferencia Liga felejthetetlen élményéhez. A Lidl Kids Team-ben való részvétel lehetőségével pedig a vállalat Európa-szerte még több gyermeket szeretne ösztönözni az aktív életre. Az egészséges életmód és a tudatos táplálkozás korai életkorban történő implementálása ugyanis bizonyítottan csökkenti a felnőttkori táplálkozással összefüggő betegségek kockázatát. A Lidl továbbra is kiemelt figyelmet fordít a gyermekek egészségének megőrzésére, például a tudatos táplálkozásról, vagy a gyermekeknek szóló marketingre vonatkozó külön irányelvein keresztül: Tudatos táplálkozás – Lidl Magyarország

 

A Lidl volt a legláthatóbb márka az UEFA EURO 2024-en

A vállalat a sikeres UEFA EURO 2024 partnerséget követően – ahol az áruházlánc volt a torna legláthatóbb márkája – több, mint 16 millió felhasználót aktivizált a Lidl Plus alkalmazásán keresztül és a meccshelyszíneken gyümölcskelyheket osztott ki a szurkolóknak, melyekhez összesen 91 tonna gyümölcsöt használt fel. A YouGov felmérése alapján a Lidl volt a legfelismerhetőbb márkapartner a torna során. Az UEFA EURO 2024 nézőinek több, mint a fele, 58 százaléka ismerte fel a Lidl-t mint a torna partnerét, ami 32 százalékos növekedést jelentett a torna előtti szinthez képest, és egyben a legnagyobb növekedést mutatta többi hivatalos partner eredményei közül. A kutatás arra is kitért, hogy a Lidl volt az egyik legláthatóbb márka, a nézők 39%-a tudta megnevezni a torna után – teszik hozzá.

„Büszkék vagyunk arra, hogy az UEFA Európa Liga és az UEFA Konferencia Liga is csatlakozik a széles körű sportszponzori portfóliónkhoz. Vállalatunk szorosan kötődik Európához: a Lidl 51 évvel ezelőtt Európa szívében született, és ma már több, mint 30 országban van jelen. A Lidl alapértékei szorosan összefüggnek nemzetközi CSR stratégiánkkal, amelynek részeként az ilyen nagyszabású, a kontinensen átívelő együttműködések alapvető fontosságúak” – nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Guy-Laurent Epstein, az UEFA marketing igazgatója így nyilatkozott a témában: „Örömmel építünk a Lidl-lel kötött sikeres partnerségünkre a 2024-es UEFA EURO 2024 nyomán, és örömmel üdvözöljük őket az UEFA Európa-liga és az UEFA Konferencia Liga hivatalos globális szponzoraként. A Lidl Európa egyik vezető élelmiszer-kiskereskedelmi lánca, jelentős nemzetközi jelenléttel. Izgatottan várjuk, hogy együtt dolgozhassunk azon, hogy az európai labdarúgás dinamizmusát és felfokozott hangulatát minél több szurkolóhoz eljuttassuk. Együttes célunk, hogy pozitív társadalmi hatást érjünk el a labdarúgás ereje által.”

 

Fotó: Lidl

 

SOCIAL MEDIA