A Deloitte Magyarország 23. alkalommal hirdette meg a Zöld Béka Díjat azzal a céllal, hogy elismerje azokat a vállalatokat, akiknél a fenntarthatóság elemi része az üzleti stratégiának, a szervezeti kultúrának és a gyakorlati működésének.
A Lidl Magyarország felelősséget vállal minden olyan területen, amelyre vállalatként hatást gyakorol. A következetes környezetvédelemre épít a fenntarthatóbb erőforrás-felhasználás, a klíma és a biodiverzitás védelme érdekében. Elkötelezett a jó élet- és munkakörülmények, valamint a tisztességes együttműködések megteremtése iránt. Minden nap azon dolgozik, hogy vonzó és fenntarthatóbb termékkínálatot biztosítson vásárlóinak. A vállalat kiemelt hangsúlyt helyez az átlátható kommunikációra is, ezért CSR stratégiája keretében kitűzött fenntarthatósági céljairól, intézkedéseiről és elért eredményeiről fenntarthatósági jelentés formájában ad számot – írják.
Az áruházlánc legutóbb publikált fenntarthatósági jelentése is elismert nemzetközi szabvány előírásai szerint készült, és bemutatja a vállalat intézkedései által az ENSZ Fenntartható Fejlődési Célokhoz (SDG-k) történő hozzájárulásait is. Részletes mutatók mentén ismerteti, hogy mit tesz a Lidl többek között ellátási láncának fenntarthatóbbá tétele, a körkörös gazdaság előmozdítása, a károsanyag-kibocsátásának csökkentése, vagy a minél fenntarthatóbb termékkínálat kialakítása érdekében.
„Kiemelt jelentőséggel bír a Lidl Magyarország számára, hogy az elért fenntarthatósági teljesítményeiről minél magasabb minőségben és transzparens módon kommunikáljon vásárlói, beszállító partnerei, kollégái és minden érintettje számára. Büszkeséggel tölt el bennünket, hogy második Fenntarthatósági Jelentésünk is ilyen megtisztelő elismerést érdemelt ki” – mondta Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője az elnyert díj kapcsán.