Az együttműködés idén márciusban veszi kezdetét az UEFA EURO 2024 selejtezőivel.
A labdarúgó Európa-bajnokságot 2024. június 14. és július 14. között rendezik meg Európa legjobb válogatottjai számára Németország tíz különböző városában. A 2023 márciusától 2024 márciusáig tartó UEFA EURO 2024 selejtezőkön dől el, hogy mely országok vehetnek részt az 51 mérkőzésből álló bajnokságban és küzdhetnek meg a bajnoki címért.
A Lidl az UEFA EURO 2024 és az azt megelőző selejtezők hivatalos partnere lesz. A partneri együttműködés tökéletes összhangban van, hiszen a Lidl ma már 31 országban több mint 12.000 üzlettel van jelen, ebből 30 ország Európában található. Ahogy a futball inspirálja emberek millióit nap mint nap, úgy a Lidl Európa-szerte vásárlók millióinak jelent megbízható partnert a mindennapi bevásárlások során – írják.
„Izgatottan várjuk, hogy egy olyan esemény részesei lehetünk, amely minden országban mind vásárlóinkat, mind pedig munkatársainkat nagy izgalommal tölti el. Ahogy termékeink mindenki számára elérhetőek, szeretnénk ahhoz is hozzájárulni, hogy – például a Lidl szurkolói zónáinkon keresztül – az UEFA EURO 2024 mindenki számára igazi élmény legyen. Számos Lidl-ország drukkol majd együtt a szurkolókkal, és az a tény, hogy a döntőt abban az országban rendezik meg, ahol a Lidl története elkezdődött, még különlegesebbé teszi számunkra az eseményt” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az UEFA marketingigazgatója, Guy-Laurent Epstein elmondta: „Az UEFA büszke arra, hogy a Lidl az UEFA EURO 2024 és az azt megelőző selejtező mérkőzések partnere. A Lidl jelenléte az egész kontinensen nagyban hozzájárul majd egy újabb felejthetetlen esemény népszerűsítéséhez. Továbbá nagyon örülünk, hogy együtt népszerűsíthetjük majd a Lidl és az UEFA által közösen vallott, az egészséges élettel és jólléttel kapcsolatos értékeket.”
Fotó: Michele Tantussi/Getty Images