A női kézilabda-Európa-bajnokság második alkalommal történő teljes körű sportpartneri szponzorációja része a Lidl sporttámogatási tevékenységének. A vállalat 2017 óta vesz részt a nemzetközi kézilabda támogatásában, és e partnerséget a november 28-án kezdődő 2024-es női kézilabda-Európa-bajnokság keretében tovább folytatja.
A Lidl hangsúlyozni szeretné a sport és a mozgás, valamint a tudatos táplálkozás fontosságát, és Európa-szerte inspirálja az embereket az aktív életmódra, valamint arra, hogy a jövőben tudatosan döntsenek az egészséges, fenntartható termékek vásárlása mellett. A partnerség célja, hogy a vállalat segítsen az embereknek abban, hogy a legjobbat hozzák ki magukból, nem csak saját önmagukért, hanem a bolygóért is.
Házigazda országként a torna ideje alatt a Lidl friss gyümölcsöket biztosít a játékosok, a szervezők, a média, valamint a Lidl Kids Team tagjai számára is.
Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője elmondta: „A Lidl büszke partnere a férfi és női kézilabda-Európa-bajnokságoknak, és ezzel a kötelezettségvállalással szeretné hangsúlyozni a kézilabda sport partnereként betöltött pozícióját. Hivatalos frissélelmiszer-partnerként szeretnénk hozzájárulni a sport és az aktív életmód, valamint a tudatos táplálkozás népszerűsítéséhez mindenki számára.”
Thomas Schöneich, az EHF média és kommunikációs igazgatója hozzátette: „Örülünk, hogy folytathatjuk sikeres partnerségünket a Lidllel versenyeinken. A Lidl eddig is meghatározó támogatója volt sportágunknak, és izgatottan várjuk, hogy folytathassuk együttműködésünket Európa egyik legnagyobb és legkedveltebb márkájával. Nagyra értékeljük, hogy a Lidl érti rajongóinkat, és nagy örömmel tölt el minket, hogy a vállalat az egészséges, aktív életmód támogatásával hozzájárul a sportág ismertségének növeléséhez is.”
Fotó: Kovács Tamás / MTI