A Libri 2020-as nyári kampányában arra hívja fel a figyelmet, hogy az idei rendkívüli helyzet és röghöz kötöttség ellenére az olvasás lehetőséget ad az utazásra. Szerb Antal Utas és holdvilág című klasszikusa segít elutazni, megismerni csodás tájakat és lehetőséget ad önmagunk jobb megismerésére.
Bár a karanténidőszak utáni nyitással lassan minden visszatér a régi kerékvágásba, távoli vidékekre továbbra sem utazhatunk el. A Libri egy olyan ajándékkönyvet kínál az olvasás szerelmeseinek, aminek segítségével egy csodálatos belső utazáson vehetnek részt. A könyvkereskedelmi cég felületein június elejétől a magyar szépirodalom egy felejthetetlen klasszikusa, Szerb Antal Utas és holdvilág című regényének díszkiadása lesz elérhető.
A Libri az elmúlt években több nemzetközi klasszikus történeteit is díszkötetbe rendezte. 2019-ben viszont új sorozatot indítottak, és olyan magyar írók műveire koncentrálnak, akik ugyan már nincsenek velünk, szavaik azonban ma is ugyanolyan frissen hatnak, mint megjelenésük pillanatában. Tavaly karácsonykor Ady Endre és Szabó Magda műveivel kedveskedtek az olvasóknak, idén nyáron pedig Szerb Antal legismertebb regényét olvashatjuk exkluzív kiadásban.
A könyvkereskedelmi cég júniusban egy felejthetetlen utazás élményével várja az irodalombarátokat. A nyári promóció során a klasszikus regény díszkiadása 599 forintért lehet az olvasóké 7000 forint feletti vásárlás esetén. A huszadik század egyik legfontosabb magyar szerzőjének mesterművével az olvasó bebarangolhatja a regény varázslatos helyszíneit, Olaszország városainak sikátorait és napfényes dombjait, anélkül, hogy el kéne hagynia a lakását. Szerb Antal alkotása egyedülálló borítóval, új illusztrációkkal jelenik meg a Libri könyvesboltjaiban és webáruházában. Emellett a könyvkereskedelmi cég a regény hangoskönyvváltozatát is elérhetővé tette a vásárlók számára. A felvételt a könyv hátsó borítóján és a könyvjelzőn feltüntetett QR-kód beolvasásával lehet meghallgatni.
A kötetet a Scolar Kiadóval együttműködve állította össze a Libri, a borítót és az illusztrációkat Nagy Norbert készítette.
A Libri boltjaiban és plakátjain megjelenő kreatívokon az Utas és holdvilág nyári, toszkán hangulatú borítója elevenedik meg. A könyv designjának követnie kellett a Libri ajándékkönyveinek vizuálját, láttatva, hogy egy sorozatról van szó, mindez látható nemcsak a borítón, annak méretén, de a belívtördelésen, az elválasztáson, és a könyv belső illusztráción is. A kampány fő gondolata, hogy a huszadik századi magyar irodalom legnagyobb képviselői között számon tartott író, költő, irodalomtudós, 1937-ben megjelent regénye a mai napig megszólítja az olvasókat.
A kampány elemei június 8-ától a Libri Könyvesboltok dekorációjában, üzletházi felületeken és citylight-kampányban fogják megidézni az ajándékkönyv illusztrációját és borítóját. Továbbá online és printalapú lifestyle-, kulturális és közéleti médiumokban, vidéki lapokban, rádióspotokban, illetve a Libri közösségimédia-felületein lehet találkozni a kampánnyal.
A nyári promóció kreatívjai merchandising-termékeken is megjelennek. Június 8-tól a könyv különleges illusztrációit képeslapokon láthatjuk viszont, majd június közepétől egyedi könyvvédő tokot, párnahuzatot és vászontáskát is vásárolhatnak a magyar irodalom szerelmesei.
További információk a Libri oldalán.
AZ ALKOTÓK LISTÁJA:
Megbízó: Libri-Bookline Zrt.
Marketingigazgató: Sándor Gabriella
Brandmenedzser: Tömör Annamária
Junior marketingmenedzser: Zsoldi Gabriella
Szövegíró: Paál János
Borítóillusztráció: Nagy Norbert
Grafikus: Kozlovsky Katalin
Grafikus: Artner Gábor
UX design: Sárosi Tamás
PR-menedzser: Jávor Zsófia
PR-asszisztens: Mihályi Dávid
Bolthálózati marketing: Illés Nikolett
Médiamenedzser: Szabó-Kenderesi Kata
Médiakoordinátor: Herczegh Zoé