A legjobb kínai világmárkák közé sorolta a Hisense-t 2023-ban a Kantar Millward Brown médiapiaci kutatóvállalat. A Kantar a Google-lel közösen 2017 óta készít listát a legjobb ötven világszinten sikeres kínai vállalatról fogyasztói visszajelzések alapján. A Hisense idén hetedik alkalommal került be a TOP 10-be, amelyet egyre nagyobb mértékű globális terjeszkedésének köszönhet.
A BrandZ rangsorában a Kantar immár hetedik éve méri, hogy a nemzetközi piacokon mennyire elégedettek a fogyasztók a kínai márkákkal. A vállalat négylépcsős mérési módszertant dolgozott ki a Google-al közösen, hogy a lehető legpontosabb eredmények alapján állíthassák fel az 50 legjelentősebb kínai cég listáját. A rangsort a Brand Power márkaérték határozza meg – a mérőszámot a márka jelentősége, megkülönböztethetősége és láthatósága alapján kalkulálják.
Egyre jelentősebb tengeren túli jelenlét
Doreen Wang, a Kantar Greater China vezérigazgatója és a Kantar BrandZ™ elnöke szerint a listán szereplő kínai vállalatok globális üzleti stratégiája évről évre sikeresebb, amelyet az is bizonyít, hogy a brandek együttes tengerentúli márkahatalma növekvő tendenciát mutat.
A Hisense hét éve tartó töretlen sikere – és egyben a BrandZ listára való felkerülése is – a cég folyamatos fejlesztéseinek, valamint csúcskategóriás termékeinek elismerését jelenti. A cég egyre nagyobb szerepet követel magának a tengeren túli piacokon is, árbevétele 2022-ben elérte a 75,7 milliárd kínai jüant, ami a vállalat teljes bevételének 41 százalékát tette ki.