2020 első negyedévében új kommunikációs platformot vezet be a Rexona. A márka eddig még sosem jelentkezett teljes mértékben hazai fejlesztésű, átfogó kampánnyal, ez most megváltozik.
A több éven át használandó kreatív platform fejlesztésére tendert írt ki az Unilever csapata, amelyen 5 magyar reklámügynökség vett részt. A megbízást végül a Kiosk nyerte el, így újabb Unilever márkával bővült a cég portfóliója az eddig is kezelt Baba és Signal márkák mellett. A kampány gyakorlatilag minden elemében meg fogja újítani a Rexona kommunikációját, a TVC-től a trade promóción át a fogyasztói aktivációig – a cél a márka pozícionálásának erősítése, illetve a társadalmi felelősségvállaláson alapuló tevékenységeinek egységes alapokra helyezése, hatékonyabbá tétele.
Megbízó – Unilever
Category Manager: Homor Judit
Rexona Brand Manager: Béke-Dajkó Anett
Ügynökség – Kiosk
Stratégiai vezető: Mátyus Viktor
Kreatív igazgató: Endrődi Zoltán
Account director: Török Barbara