A Hyundai Holding kreatív lead ügynökségi tenderét a Republic Group nyerte

Hírek Kiemelt

A Hyundai Holding Hungary év elején meghirdetett meghívásos kreatív lead ügynökségi tenderét a több mint 20 éves tapasztalattal rendelkező Republic Group nyerte idén tavasszal. A Hyundai autómárka megerősítéséhez a reklámügynökség kreatív és social területen szerzett tapasztalata szolgál biztosítékul.

 

Az otthoni munkavégzésben is helytálló Republic Group reklámügynökség a nem kevesebb, mint 21 tagból álló országos hálózattal rendelkező autóipari vállalattal kötött határozatlan időre hosszú távú együttműködést. Az új kreatív stratégia célja, hogy tovább erősítse a márkát, mindemellett növelje az eladások számát.

Ördög Ibolya marketing és kommunikációs vezető, Hyundai: „Az elmúlt években több sikeres projekt kapcsán dolgoztam már együtt a Republic csapatával, és megtaláltam bennük azt, amit egy kreatív ügynökségben mindig is kerestem. A hatékony és precíz együttműködés lehetőségét a tender során ők bizonyították maximálisan, most pedig élesben mutathatják meg, hogy mire képesek. A jelenlegi helyzetben a kreatív ötletekre és gyorsaságra van leginkább szükség, eddig jelesre vizsgáztak, otthonról is.

Az ügynökség kreatív divíziójának feladata egy olyan kampány kivitelezése, amely tovább erősíti a márkát a magyar piacon, szem előtt tartva annak értékeit: a megbízhatóságot, a szépséget és a kiváló ár-érték arányt. Az adaptációs munkák mellett, saját fejlesztésű feladatokat is ellát a kreatív divízió, illetve az ügynökség felel a különböző social platformok kezeléséért is.

Márton Szabolcs kreatívigazgató, Republic Group: „Nagyon sokféle autót vezettem már, és nagyon sokféle autómárka kommunikációjával foglalkoztam az elmúlt évek során. Bár Hyundaiban még nem ültem, de nagyon büszke vagyok rá, hogy a Republic csapata erősítheti, építheti a márkát tovább. Apropó Ibolya, mikor próbálhatom ki Michelisz Norbi i30 N TCR-jét?”

A folyamatos és kiemelkedő mértékű fejlesztéseknek köszönhetően a Hyundai Holding Hungary Magyarország egyik legdinamikusabban növekvő autóipari vállalatává vált.

SOCIAL MEDIA