A Nemzetközi Labdarúgó-szövetség (FIFA) és a Hisense partnerséget kötött, melynek értelmében a vállalat a 2022. november 21. és december 18. között zajló foci vb hivatalos támogatója.
Az együttműködés 2017-ig nyúlik vissza, melynek keretében a Hisense az első kínai szórakoztatóelektronikai vállalatként szponzorálta a 2018-as orosz labdarúgó-világbajnokságot.
Csatlakozva a szponzorok névsorához, a Hisense előtt egy olyan globális marketingkampányban való részvétel lehetősége nyílik meg, amely a katari foci vb helyszíneitől kezdve az online felületeken át biztosítja a cég logóinak használatát, sőt, lehetővé teszi a Hisense okostévék VIDAA smart platformjain a korábbi FIFA Labdarúgó Világbajnokságok VOD tartalommegosztását is.
Fatma Samoura, a FIFA főtitkára a szponzoráció kapcsán elmondta: „Nagy örömömre szolgál, hogy a Hisense-t a FIFA világbajnokság hivatalos szponzoraként üdvözölhetem, hiszen mindkét vállalat számára kiemelten fontos a technológia, az innováció, valamint, hogy a lehető legjobb élményt nyújtsuk a nézőink számára.
Jia Shaoqian, a Hisense Group vezérigazgatója amellett, hogy a vb-t a világ egyik legjelentősebb sporteseményének tekinti, hangsúlyozta, hogy az ilyen színvonalú sportesemények támogatása fontos lépés a Hisense számára a globális márkává váláshoz vezető úton.
A 2022-es labdarúgó-világbajnokságot november 21. és december 18. között rendezik Katarban.
A Hisense-ről:
A világ negyedik legnagyobb tévégyártó vállalata jelenleg több mint 90 000 alkalmazottal, valamint 16 ipari parkkal és 16 K+F központtal rendelkezik világszerte. A Hisense termékeit több mint 160 országba és régióba exportálják, a vállalat üzleti tevékenysége az alábbi területeket foglalja magába: multimédia, háztartási készülékek, intelligens informatikai rendszerek, valamint modern szolgáltatóipar.