Májusban a Discovery Networks a magyar képernyőkre is elhozza a lakásfelújítással és álomotthonokkal foglalkozó legjobb műsorokat a HGTV-ről, a Scripps Networks Interactive otthon és kert tematikájú csatornájáról. A sorozatokat a TLC mutatja be május 4-től kezdődően, hétfőtől szombatig.
A HGTV vezető csatorna az otthonhoz kapcsolódó tartalom terén. Műsorán elsősorban lakásfelújításokkal, otthoni praktikákkal és ingatlanokkal kapcsolatos, valóságon alapuló show-k szerepelnek. A csatorna megszállott rajongói között több híresség is akad – például Michelle Obama, Reese Witherspoon vagy Seth Rogen. A HGTV impresszív nézettségi adatokkal rendelkezik világszerte: 12 éve az első számú kábelcsatorna az Egyesült Államokban az 25-54 éves magas státuszú nők körében, Lengyelországban pedig a második legnépszerűbb női csatorna, folyamatosan növekvő nézettséggel. A HGTV gyors terjeszkedésbe kezdett, júniustól például Németországban is elindul, szabadon fogható csatornaként.
Andrey Stoychev, a Discovery CEEMCA üzletfejlesztésért és terjesztésért felelős vezetője elmondta: „Az otthon tematikájú csatornák közül a HGTV rendelkezik a legmagasabb átlagos nézettségi idővel – 42 perccel – Európában. A helyi kutatásaink szerint az otthon és kert témája hihetetlenül népszerű Magyarországon is. A HGTV tartalomblokkal a TLC-n nézőinknek az otthon hangulatát nyújtjuk – a tereket, az embereket és az inspiráló érzéseket. Büszkék vagyunk arra, hogy a közép-kelet-európai régió is a HGTV európai terjeszkedésének napirendjére került – a csatorna sok lehetőséget kínál arra, hogy az emberek szenvedélyét tápláló, a közösségi szellemet erősítő otthoni márkává váljon, és több platformon is jól működik a közönség és a kereskedelmi partnerek számára.”
A HGTV blokk hétköznap 13.00 órakor, szombatonként pedig 14.00 és 18.00 között lesz látható a TLC műsorán, a felújítási és design témájú Feljavítókkal, valamint az álomotthonokra vadászók sorozataival, a Lottó-lakással és a Házvadászokkal.