A Heineken® leleplezte legújabb „Ha vezetsz, soha ne igyál!” kampányát, két Formula 1 világbajnok főszereplésével

Hírek Kiemelt

Megérkezett a Heineken® legújabb „Ha vezetsz, soha ne igyál!” felelős alkoholfogyasztást népszerűsítű kampánya, melynek főszereplői a híres, Forma 1 világbajnok apa-fiú páros, Keke és Nico Rosberg.

A családon belüli játékos rivalizálásról szóló történet, mellyel mindannyian könnyen azonosulhatunk, olyan helyzetekben mutatja be az egymással versengő apa-fiú párost, mint egy teniszmeccs vagy horgászat. A reklám azt igazolja, hogy nem számít, milyen magabiztos sofőrök vagyunk, a legjobb sofőr végül mindig az, aki soha nem ül ittasan a volán mögé. Az új reklám megtekinthető itt, illetve a színfalak mögé is betekinthetünk ebben a videóban.

A kampány ötlete a HEINEKEN globális kutatásán alapszik, amely az ittas vezetést kiváltó okokat vizsgálta. [1]  A kutatás azt mutatta, hogy az ittas vezetés egyik fő oka a túlzott magabiztosság az alkoholfogyasztás utáni vezetési képességeket illetően. A kutatás azt is bebizonyította, hogy az alkoholmentes termékek térnyerése, mint a Heineken® 0.0, kedvező hatást gyakorol az ittas vezetés felszámolására.

Gianluca Di Tondo, a Heineken® Globális Szenior márkaigazgatója hozzátette: „Annak érdekében, hogy a „Ha vezetsz, soha ne igyál!” kampányunk jelentős hatást érjen el, először jobban meg kellett ismernünk az ittas vezetés okait. A globális felmérésünk rávilágított arra, hogy habár nem tervezünk alkoholt fogyasztani, ha autóval vagyunk, a döntő pillanatban gyakran egyszerűen nem tudunk ellenállni a kísértésnek. Ezek a kutatási eredmények segítenek minket abban, hogy valódi hatást tudjunk elérni az ittas vezetés visszaszorításában, és olyan új kommunikációs kampánnyal álljunk elő, amely a probléma mögött meghúzódó okokra fókuszál.”

A Heineken® F1® együttműködésének egy részét arra fordítja, hogy felelős alkoholfogyasztást népszerűsítű üzeneteket közvetítsen, amelyekkel egyébként én is könnyen azonosulni tudok. Olyan tiszta, meggyőző üzenetek ezek, amelyek nem hagynak kétségét a fogyasztóban: Ha vezetsz, soha ne igyál! A legújabb kampány nagyon erős üzenetet közvetít, hiszen függetlenül attól, hogy hivatásos sofőr vagy, vagy sem, a volán mögött a józanság az egyetlen opció.” – mondta Nico Rosberg, a Heineken® „Ha vezetsz, soha igyál!” kampányának nagykövete.

A kampány, amellyel számos országban találkozhatnak majd a fogyasztók, magában foglal egy 30, egy 60 és egy 90 másodperces reklámfilmet, közösségi média és digitális eszközöket is.

A reklámfilm fut majd a TV-ben, online és a különböző közösségi média csatornákon is. A Heineken® továbbra is nagy hangsúlyt fog fektetni a „Ha vezetsz, soha ne igyál!” üzenetre a globális közönséget elérő F1 futamok segítségével, TV és digitális aktivációkkal, rendezvényekkel, dedikált PR tevékenységekkel és csomagolás aktivációkkal.

A HEINEKEN elkötelezett a felelős alkoholfogyasztás mellett, és a világszerte jól ismert Heineken márka erejét használja arra, hogy megmutassa, a felelős alkoholfogyasztás menő. Minden Heineken®-t értékesítő leányvállalat köteles a média költéseinek 10%-át a felelős alkoholfogyasztás népszerűsítésére fordítani, külön hangsúlyt fektetve a „Ha vezetsz, soha ne igyál!” üzenetre.

 

[1] 1,000 25-54 év közötti sofőr 10 piacról (összesen 10,000), akik legalább havonta egyszer fogyasztanak alkoholt. Piacok: Brazília, Kína, India, Olaszország, Mexikó, Dél-Afrika, Hollandia, Egyesült Királyság, Amerikai Egyesült Államok és Vietnám.

 

SOCIAL MEDIA