Nem baj, ha valami reklám, amíg hasznos vagy érdekes. Sőt, még jó fényt is vethet a márkára.
A ForwardAd Group által megkérdezett német fogyasztók 70 százaléka olvasott már natív hirdetést, kétharmaduk számára pedig fontosabb, hogy vonzó-e a tartalom, mint hogy az reklám vagy szerkesztőségi anyag.
A natív hirdetések a hagyományos displayeknél jobban teljesítettek a tájékoztatás, szórakoztatás és hasznosság megítélésében is. A natív hirdetések „mellékhatása”, hogy a módszerrel élő márkákat a megkérdezettek jó része modernebbnek, elkötelezettebbnek és kreatívabbnak is tartja.
A legkedveltebb tartalomtípusok a kedvenc márkákról szóló háttérinformációk (a megkérdezettek 64 százaléka szerint), a fotók (44%), a vicces információk (41%) és a bennfentes tippek (34%).
(Forrás: WARC)