Az edzőtermek minőségi zenei programszolgáltatója, a FitRadio a koronavírus miatt megváltozott élethelyzetre való tekintettel applikációján is elindította a reklámértékesítést, amelyet a rádió kizárólagos értékesítője, az Atmedia április 3-ától online és közösségi média felületeken megjelenő reklámkampánnyal támogat. Márciusban az edzőtermek és a szépségszalonok többsége átmenetileg bezárt, emiatt megnőtt a lakossági igény a FitRadio applikációjának zenei szolgáltatása iránt.
A FitRadio 2014-ben indult, majd 2019 novemberében elindította a webes applikációját, ami az edzőtermeken kívüli zenehallgatáshoz, illetve a termekbe nem járó egyéni felhasználóknak kínál sportoláshoz összeállított zenei programokat. Az idén márciusban kialakult járványhelyzet miatt azonban az edzőtermek többsége átmeneti időszakra bezárt, a jelenlegi információ alapján az országosan működő termek körülbelül 15 százaléka fogad csak vendégeket. Mindezek miatt megnőtt a sportolni vágyók igénye a FitRadio applikációja iránt, amelyen keresztül elérik a rádió 24 zenei csatornáját. A FitRadio applikációjának ismertségét a rádió reklámértékesítő partnere, az Atmedia 2020. április 3-ától online és közösségi média kampánnyal támogatja.
Szabolcsi Máté, a FitRadio Kft. ügyvezetője elmondta: „Támogatni szeretnénk az edzőtermeket és vendégeiket abban, hogy ebben a váratlan helyzetben is elérjék szolgáltatásunkat, azaz az edzőtermekben megszokott zenei kínálatunkat. Április elején ráadásul megújul weboldalunk is, amely új dizájnnal és megújult funkciókkal biztosítja zenei szolgáltatásaink elérését.”
A FitRadio hallgatói az átlagosnál magasabb jövedelműek, aktív életvitelűek és iskolázottak, számuk – a termek nyitva tartásakor – meghaladja a 100 ezer főt, ami miatt a reklámpiacon a hirdetők számára értékes célcsoportot jelentenek. A FitRadio applikációja néhány hónappal az indulása után már több mint ötezer hallgatóval rendelkezik. Az applikáción keresztül elért programokban az egyéni felhasználók 10 percenként kapnak egy, maximum 20 másodperces reklámot. Az alkalmazás használatához mindössze regisztráció szükséges. Az applikáció ingyenes verziójában körös/intervallum edzésprogram, valamint egy kedvenc zenei lista állítható be.
Galavics András, az Atmedia rádió divízió és kereskedelmi vezetője elmondta: „A jelenlegi helyzet miatt az Atmedia és a FitRadio nagyobb hangsúlyt fektet az applikáció hallgatói bázisának növelésére, ezért indítunk el április 3-ától egy online kampányt. A FitRadio tavaly júniustól tartozik az Atmedia portfóliójába, országos elérése folyamatosan nőtt, de a jelenlegi helyzetben a hallgatás egy része az applikációra terelődik át, ami értékes lehetőség a hirdetők számára.”
A fitnesztermek, sportkomplexumok, illetve szépségszalonok minőségi zeneszolgáltatására szakosodott online rádió, a FitRadio hirdetésértékesítése 2019 júniusától indult az Atmediánál. A FitRadio 24 különböző zenei csatornája közül országosan már közel 300 partner válogat. A rádió az üzleti szektor egyedi igényének megfelelően alacsony reklámzajjal sugározza zenei műsorait