Az ügynökség 2022-től lead szerepkörben felel majd a német és magyar piacokon egyaránt működő, innovatív biztosítási platform teljes márkakommunikációjáért.
Az 5 résztvevő meghívásával meghirdetett tender lebonyolítására 2021. második felében került sor, a feladat pedig egy olyan átfogó stratégiai-kreatív platform kialakítása volt, amit az UNIQA Group által létrehozott brand hosszú távon, több országra és termékre kiterjedően tud eredményesen használni.
Az elbírálás folyamán nagy hangsúlyt kapott az a szempont is, hogy a nyertes kommunikációs megoldást létrehozó ügynökség érdemben passzoljon a CHERRISK társadalmilag érzékeny, emberközeli márkaidentitásához. Így esett a választás a feat.-re, akik ez év januárjától veszi át a feladatot a Republic Grouptól.
„Az idei évnek nagyon ambiciózus üzleti tervekkel vágtunk neki, amelyhez egy olyan kommunikációs partnert kerestünk, akivel szorosan együttműködve képesek vagyunk elérni céljainkat mind a német-, mind a magyar piacon. A több körös kiválasztást német ügynökségi partnereinkkel közösen folytattuk le, ennek során a feat. hozta azt a kreatív stratégiát, amivel biztosítottnak látjuk a kommunikációnk hatékony megújítását” – nyilatkozta Horváth B. Barnabás, a CHERRISK kommunikációs vezetője
„Óriási inspiráció számunkra az, hogy 2022-től a CHERRISK üzleti sikereiért dolgozhatunk. A CHERRISK pont egy olyan márka a portfóliónkban, akire igazán vágytunk: digitális termék, nemzetközi piacok, innovatív attitűd és társadalmi érzékenység. Nagyon hasonló dinamikájú csapatok találkoznak most ügyfél-ügynökségi oldalon, és bízunk abban, hogy ez egy igen magas minőségű együttműködést fog eredményezni” – mondta el Probáld Attila, a feat. ügyvezető igazgatója.
A feat. 2019-ben indult kommunikációs és technológiai ügynökség, amely a pandemia ellenére az elmúlt években több nemzetközi márka kommunikációs, stratégiai partnerévé vált. A Mondelez és a Nestlé vállalatok portfóliójában számos FMCG márknak, a CPI Grouppal való együttműködés keretein belül pedig több bevásárlóközpontnak nyújt integrált kommunikációs szolgáltatásokat az ügynökség. Digitális technológiai oldalon a LeasePlan és Jungheinrich lettek meghatározó partnerei a feat.-nek, amelyek a website fejlesztések mellett komplex, hosszútávú digitális szolgáltatásokra kérték fel az ügynökséget. A versenyszféra mellett a dinamikusan fejlődő ügynökség nagy hangsúlyt fektet a társadalmi felelősségvállalásra is, több díjnyertes kampány kapcsolódik a nevükhöz az UNICEF-fel vagy a SINOSZ-szal való együttműködéseiknek köszönhetően. Az üzleti és társadalmi sikerek mellett a 2021-es kreatív szakmai versenyeket összesítő listákon is felkerült a feat. a hazai TOP ügynökségek közé.