A marketingkommunikációs szakember a sörvállalat ″felelős fogyasztói″ kommunikációjáért felel februártól.
Februártól Nagy Bálint marketingkommunikációs szakértő tölti be a Dreher Sörgyárak Zrt. felelős fogyasztói kommunikációját felügyelő testületének elnöki tisztségét.
A belső szabályozás részeként 2007 óta működik a vállalaton belül az ún. Felelős Marketing és Értékesítési Bizottság. A többféle szakterületet – termelés, trade marketing, vállalati kapcsolatok, vállalatfejlesztés, jog – képviselő grémium tagjai ellenőriznek előzetesen minden marketing és értékesítési koncepciót, reklámanyagot, hogy azok megfeleljenek az említett külső és belső szabályozásnak. Szintén belső elvárás, hogy a testület élére külsős, független szakértő kerüljön, ezzel is biztosítva az objektív döntéshozatalt.
Nagy Bálint elismert marketingkommunikációs szakértő idén februártól tölti be a testület elnöki tisztségét. A szakember 1995-től tizenegy éven át a Matáv Csoport, majd a Magyar Telekom kommunikációs igazgatója, a Matáv Telekommá való átmárkázásának fő irányítója. 2006 és 2009 között a Magyar Reklámszövetség elnöke, másfél éven át a Vodafone kommunikációs igazgatója. 1995 óta tanít az International Business School Marketing Tanszékén, 2009 óta a tanszék vezetője. 2008 és 2010 között tagja a Nemzeti Kulturális Alap Irányító Bizottságának.