A DHL is támogatja az e-kereskedelmet

Hírek

Az e-kereskedelem a globális koronavírus járvány alatt megfigyelhető virágzásának köszönhetően, Európa-szerte megnövekedett a kereslet a csomagküldő és online értékesítők szolgáltatásai iránt. A márkaboltoknak, illetve kisebb kereskedelmi platformoknak a nagyobb üzletekkel és aukciós weboldalakkal kell versenyezniük. A tendenciára válaszul a DHL Supply Chain – vezető szerződéses logisztikai szolgáltató, a Deutsche Post DHL Group tagja, most hozzáférést biztosít az online kereskedők számára 30 DHL Fullfilment központból álló európai hálózatához. Ezek a stratégiai elhelyezkedésű, főbb városok és csomagkezelő központok közelében található telephelyek az online megrendelésekkel kapcsolatos feldolgozási, csomagválogatási és kézbesítési szolgáltatásokra szakosodtak.

 

Ezen a rendkívül szoros versennyel jellemezhető piacon a termék ára mellett a kézbesítés gyorsasága is kulcsfontosságú tényezővé vált a fogyasztók döntéshozatala szempontjából. Egyre több vásárló várja el, hogy a megrendelt terméket már másnap kézhez vehesse, ebből kifolyólag az eladó raktárának a vevő címéhez való közelsége alapvető fontosságú szerepet játszik – pontosan ezért képes a DHL Supply Chain egy egyedi szolgáltatást nyújtani ügyfelei számára.

A kis- és közepes üzletek rendszerint nem rendelkeznek elegendő kapacitással ahhoz, hogy minden európai országban jelen legyenek, ez sok piacot és vásárlót elérhetetlenné tesz számukra. Még a nagyobb méretű üzletek számára, pénzügyi szempontból megterhelő lehet és nem feltétlenül jelent költséghatékony megoldást a külföldi jelenlét fenntartása. Erre a helyzetre nyújtunk megoldást az üzletek és online értékesítők számára többfelhasználós hálózati megoldásunk segítségével – fejtette ki Hendrik Venter, a DHL Supply Chain Kontinentális Európai, Közel-Keleti és Afrikai Régiójának ügyvezető igazgatója. – Ügyfeleink így egy rugalmas és igényeikre szabott megoldás révén férhetnek hozzá már létező szolgáltatásainkhoz. Az ellátási lánc minden fázisában támogatást tudunk nyújtani, a beérkező tételek átvételétől és tárolásától, a komissiózáson és csomagoláson keresztül a kézbesítésig és a visszáru kezeléséig. Ügyfeleink különösen nagyra értékelik, hogy képesek vagyunk ezt a rugalmasságot a tényleges megrendelési mennyiségekkel arányosan, nemzeti és nemzetközi szinten is biztosítani.”

A Brexitet követően új szolgáltatásunk még előnyösebb egyesült királyságbeli és európai vállalatok számára is: „Tisztában vagyunk ügyfeleink igényeivel és ügyfeleink saját vásárlóinak szükségleteivel is: egy olyan e-kereskedelmet kiszolgálni képes megoldást keresnek, amely a Brexittől függetlenül zökkenőmentesen működik és célunk, hogy pontosan ilyen szolgáltatást biztosítsunk – mondta el José Nava, a DHL Supply Chain Egyesült Királysági és Írországi Régiójának ügyvezető igazgatója.

A Brexit és a koronavírus járvány világszerte tapasztalt hatásai jelentette kihívások fényében ügyfeleinknek ellenállóbb, azonban egyúttal rugalmasabb és a megrendelési mennyiségek változásaira és a nemzetközi szállítási útvonalak esetleges lezárásaira reagálni képes ellátási láncokat várnak. Ez azokra az Európai Unió területén működő vállalatokra is vonatkozik, akik továbbra is a lehető leghatékonyabb módon kívánják kiszolgálni brit vásárlóikat. A járvány megnövelte az egyes piacoktól és földrajzi területektől való függőség csökkentésének és a készletek különböző országokban számos eltérő helyen történő tárolásának fontosságát, amely valószínűleg a közeljövőben sem fog változni. A célpiachoz való közelség és egy skálázható hálózat üzemeltetése hatalmas előnyökkel jár” – tette hozzá.

Számos ügyfél, egyelten központi elhelyezkedésű DHL több megbízót kiszolgálni képes létesítménybe való csoportosítása révén, a közvetlenül a fogyasztók részére történő kiszállítás stratégiáját alkalmazó üzletek és szervezetek is kihasználhatják ennek az európai hálózatnak az előnyeit. Ez a megoldás jelentősen megkönnyíti a napjaink fogyasztói által megkövetelt gyors és átlátható kiszállítást, egyúttal biztosítva az üzletek számára rendkívül fontos rugalmasságot.

A DHL Európai Fullfilment Hálózata ideális megoldásnak bizonyult számukra, mivel elkezdtünk e-kereskedelmi szolgáltatásokat nyújtani németországi vásárlóink számára és e szolgáltatás segítségével gyors terjeszkedést tervezünk megvalósítani számos más európai piacon” – mondta el Manav Bhandari, a Jamoona ügyvezető igazgatója. – Ügyfeleink régiónként és/vagy országonként saját igényeiknek és a teljesítés gyors átfutási idejének köszönhetően a megrendelési mennyiségek alapján személyre szabhatják az igánylet szolgáltatások körét. A megoldás kulcsfontosságú tényezője a DHL Supply Chain kiterjedt regionális jelenléte minden európai piacon, beleértve az Egyesült Királyságot is. Egy megfelelő földrajzi eloszlású hálózat jelentős hatással lehet a szervezetek üzleti eredményére. A modellt alkalmazó egyik ügyfelünk kiszolgálási költségeit Európa-szerte 30%-kal csökkentette, elsősorban a külföldi helyett belföldi kézbesítési díjak alkalmazásának köszönhetően.”

 

SOCIAL MEDIA