Meghívásos tenderen választotta ki magyarországi integrált kommunikációs ügynökségét hazánk vezető vezetéstechnikai centruma, a drivingcamp.
Az integrált marketingfeladatok között a kampánystratégián túl az idei kampányok vizuális megújítása mellett szerepel az elsősorban B2B rendezvények kommunikációs támogatása, valamint a teljes közösségi média és online marketing jelenlét kezelése is.
Kálló Brigitta, a DeepInsight junior stratégája az alábbiakat nyilatkozta a tender kapcsán: „Egy komplex feladattal álltunk szemben, és munkánkat nagyban segítették a valós insightok, valamint az ügyfél maximális támogatása. Így egy olyan holisztikus stratégiát dolgoztunk ki, amely azt mutatja meg, hogy a drivingcamp átfogó élményt nyújt mind a B2B, mind a B2C szegmens számára, legyen szó családi délutánról vagy nagyvállalati konferenciáról. A 2020-as év tehát izgalmas lesz, influencerekkel, médiaegyüttműködésekkel, rendezvényekkel és rendszeres social média támogatással.”
A megbízás 2020. december 31-ig szól, alternatív meghosszabbítási lehetőséggel.