A márkatulajdonos mellett a Mito kapott tréninget önszabályozási témában.
Sorra tarja a tréningeket tagvállalatainál az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), most a Danone és a Mito volt soron. A Danone évek óta minden reklámját előzetesen véleményezteti az ÖRT-vel, és az éves tréning is a márkatulajdonos gyakorlatának részét képezi.
„Az ÖRT végzi az EU Pledge honlapokra vonatkozó vállalásának monitoringját, így Ildikó nem csak a szabályozásról, de a vizsgálat szempontjairól is ismertetést tartott. Továbbra is szeretnénk a monitoring során kiváló eredményeket produkálni, és nem mellesleg tisztában vagyunk azzal is, hogy ma már a fogyasztói elégedettséghez az etikus reklámozás is hozzátartozik, és számunkra a fogyasztó bizalma nagy kincs” – mondta Kiss Beáta, a Danone vállalati külső kapcsolatok igazgatója.
„Az ügyfeleink kiszolgálásához elengedhetetlen, hogy jogi és etikai szempontból is megfelelő kampányokat készítsünk. Sok kérdés esetében azonban nagyon vékony a határmezsgye, amelynek megismerésében és megítélésében az ÖRT tapasztalata sokat segít” – tette hozzá Csurgó Brigi, a Mito stratégiai vezetője.